![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 41639, Latviešu literatūra, 7 klase Grāmata: LAT 2. Latviešu literatūra 7.kl. Lasāmā grāmata (Kalve A. u.c.) Uzdevuma numurs: 20,190l задание №20, стр. 190. Ko nozīmē frāzes: 1. sirds kā dimanta oliņa 2. apgriezt sirdi pavisam uz otru pusi 3. notīrīt sirdij melnumus 4. Ielikt sirdī kā daiļā trauciņā to, kas ir visdārgākais. | | |
| | ![livina1188](/profiles/defined_pic_2.gif)
![livina1188](/images/sch_level_sml_0.gif) livina1188 | 1. Labestīga sirds 2. Mainīt savas jūtas 3. atbrīvoties no grūtībām, neradumiem 4. Glabāt sirdī ko nozīmīgu. (cilvēka draudzību, mīlestību utt.) | | |
| | ![kristux... :*](/profiles/upic_17819.jpg)
![kristux... :*](/images/sch_level_sml_1.gif) kristux... :* | 1. Sirdī nav nevienas sliktas lietiņas 2. Mainīt savus uzskatus 3. Izsūdzēt grēkus 4. Noglabāt kaut ko kas ir ļoti dārgs savā sirsniņa! | | |
| | ![INGA](/profiles/upic_20017.jpg)
![INGA](/images/sch_level_sml_0.gif) INGA | 1. Tīra dvēselē, labs cilvēks, kas zina, kas ir labi, kas slikti un dara labo. 2. Mainīt uzskatus par kādu cilvēku, mainī attieksmi. 3. Pilnveidot sevi, atmest ljaunas domas, strādāt ar sevi 4. mīlēt tikai tos, kas to pelnījuši un mīlēt no visas sirds. | | |
| | ![jaaneejaa2](/profiles/defined_pic_5.gif)
![jaaneejaa2](/images/sch_level_sml_0.gif) jaaneejaa2 | 1.Nozīmē,ka tava sirds nav ļauna,ka tu esi laipna un mīļa. 2.Nozīmē,ja tu esi laba un pēkšņi tu kļūsti savādāka-kļūsti sliktāka.(Vai otrādāk) 3.Atlaist grēkus no sirds.,,Attīrīt,, to no sliktām darīšanām. 4.Atcerēties savu labāko padarīšanu uz visu mūžu un atcerēties to kā ļoti labu savas dzīves gadījumu. | |
| | № 41708, Latviešu literatūra, 7 klase рассказ Zēns un laiks! Ответьте на вопрос ---> Kas ir šķērslis ļaunā eksperimenta īstenošanai?
pozalusjtaa ja zdu! zaranee sps | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Kas ir šķērslis ļaunā eksperimenta īstenošanai?
Eksperimenta īstenošanais vajag būt, kads pieaugušais, kurš varētu skatīties, ka ietu eksperiments, bez pieauguša eksperimentus taisīt nevar, jo ja kautko notiktu, tad neviens nepalidzētu. | | |
| | ![gladiator6a](/profiles/upic_20026.jpg)
![gladiator6a](/images/sch_level_sml_0.gif) gladiator6a | Pirmais šķērslis ir pats zens? jo vinam negribas palidzet Svesam, bet otrais vanas jauna draudzene no nakotnes, kura var iebremzet eksperimentu īstenošanu. | |
| № 42116, Latviešu literatūra, 7 klase A. Pumpura dzejolis: "Tautai" "Imanta" izrakstīt personifikācijas, metaforas, epitetus, salīdzinājumus! Raksturot saturu, valodu ( sinonīmus, vecvārdus), mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus- mans viedoklis! Darbs uz rītdienu! | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Dzejolis "Imanta"
Personificējums:
″Imanta nevaid miris, Bet tikai apburts kluss, No darbošanās rimis, Zem Zilā kalna dus.″
Šajā Imanta Ziedoņa dzejolī dinamika panākta nevis, kā parasti, ar darbības vārdiem, bet gan samērā netipiski- ar lietvārdu un divdabju izvēli, pieturzīmju lietojumu, atkārtojumiem un pretstatiem. Lietvārdi šajā dzejolī ir lietoti īpaši. Sevišķi daudz ir tādu, kas asociējas ar ko trauksmainu: šakāļi (asociācijas: dzīvnieks, kas nakts tumsā skraida pa prērijām un kauc uz mēnesi), zibens (pēkšņs gaismas uzliesmojums), ērglis (spēcīgs, ātrs, varens putns), sprinteris (sevišķi ātri īsas distances skriet...) | |
| № 42385, Latviešu literatūra, 7 klase Luudzu, luudzu uzrakstiet kautko par Bonjuka un vinj vecaaku attieciibamm... kaadas taas bija? Un ko veel par vinja vecaaiem juu varat pateikt? :) jaw ieprieksh paldies | | |
| | ![ozy](/profiles/upic_19490.jpg)
![ozy](/images/sch_level_sml_1.gif) ozy | Boņuka un vecāku attiecības bija labas, bet tomēr viņa vecāki īpaši tēvs bija stingri boņuka audzināšanā, tāpēc savu reizi Boņuks dabūja no vecākiem rājienu. | | |
| | ![cat11](/profiles/upic_21031.jpg)
![cat11](/images/sch_level_sml_0.gif) cat11 | Boņs mīlēja vectēvu viņiem bija ļoti labas attiecības. ar mammu arī tā neko. Ar tēti dažreiz varēja parunāt! bet tad nedaudz mainijā attieksme kad viņi atdeva žiku.Un māsas viņš ne īpaši mīlēja, bet brāli jā mīļēja!:) veiksmi! | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Romānā galvenais varonis Boņuks daudz ko pārdomā un izpauž savas jūtas. Viņš visvairāk uztraucas par to, kas viņam īsti nav skaidrs.
Fail. Ceru noderēs. | | |
| | ![kristux... :*](/profiles/upic_17819.jpg)
![kristux... :*](/images/sch_level_sml_1.gif) kristux... :* | attiecības bija normālas, Boņuka vecāki bija stingri, viņi lika Boņukam pa dienu lasīt Bībeli... | |
| № 42525, Latviešu literatūra, 7 klase Напиши письмо коту из сказки " Kaķiša dzirnavas " | | |
| | ![kaktyc](/profiles/upic_9758.jpg)
![kaktyc](/images/sch_level_sml_0.gif) kaktyc | Письмо коту: (Русская версия) Привет "имя кота" не надо было подписывать в тот раз контракт со злом. Не подписал-бы то не случилось с тобой несчастье. И как же ты умный кот пошёл на такую уловку? И дочек надо было лучше воспитывать, а то ты пришёл к ним с несчастьем а они все 3 тебя не приняли. У одной дела, у второй прогулка...
Turpinājums failā. | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | " Kaķiša dzirnavas "
Sveiks kaķīt, gribēju uzrakstīt tev vēstuli un uzzināt ka tev vispār iet. Man tavi draugi pateica, ka tev tagad ir jaunas mājas, man palika intereesanti un gribu uzzināt, kur tagad tu dzīvo. Vai tev tagad ir kādi jauni draugi vai saimnieks, agrāk tev bija ļauns saimnieks no kura tu aizgāji, tapēc prasu, ka tev tagad dzīvojas, vai nevajg kādu palidzību? Ja kas meklē mani dzirnavas...
Tavs draugs. | | |
| | ![kristux... :*](/profiles/upic_17819.jpg)
![kristux... :*](/images/sch_level_sml_1.gif) kristux... :* | Labdien, Kaķīt! Te raksta ........... Gribētu pateikt, ka man stāstspar tevi ļoti patika, it īpaši beigas, tomēr man bija tevis žēl, jo zēni tevi sita un apmētāja ar akmeņiem, meitas tevi nepieņēma un tu klīdi viens pats aukstajā ziemā. Ceru, ka Tev tagad klājas labi. Vai Tu vēl joprojām dzīvo pie ķēniņa pilī? Gaidīšu atbildi! Ar cieņu ............ 22.03.09. | |
| | № 42702, Latviešu literatūra, 7 klase Grāmata: LAT 2. Latviešu literatūra 7.kl. Lasāmā grāmata (Kalve A. u.c.) Uzdevuma numurs: 48(145) Kas notiks , ja nakotnei patiesham tagadne atnems visus skaistos , vertigos , pepilditos brizhus. | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Ja atņems visu skaistumu, viss kas bija cilvēkiem labs, viņas dzīve paliks pēlēka ne interesanta. Viņi darīs katru dienu vienu un to pašu un nekad nekad nevarēs papriecāties par to, kas bija pagātne vai arī, kas vel varētu būt. Priecāries un tas kas bija jau vaajg tagad, pēctam to izdarīt nevar, vai nu tas būs tagad, vai nu nebūs nekad. | | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | nakotne bus ļoti slikta un tu vēlētos, kaut tu būtu dzīvojis agrākos laikos. | | |
| | ![cat11](/profiles/upic_21031.jpg)
![cat11](/images/sch_level_sml_0.gif) cat11 | Cilvēks aizmirsīs kas ir prieks! visi būs drūmi! mēs busim ka baltajā mākonī punktiņš melns! | | |
| | ![kristux... :*](/profiles/upic_17819.jpg)
![kristux... :*](/images/sch_level_sml_1.gif) kristux... :* | Mūsu dzīve būs neizteiksmīga un vienmuļa. Būs skumji... :( | |
| № 42737, Latviešu literatūra, 7 klase Ko man māca pasaka | | |
| | ![kristux... :*](/profiles/upic_17819.jpg)
![kristux... :*](/images/sch_level_sml_1.gif) kristux... :* | pasaka māca, ka pasaulē ir arī ļaunums, bet vienmēr uzvar labais. Pasaka māca mīlēt katru dzīvu būtni, māca par gudrību... | | |
| | ![zoss](/profiles/upic_8741.jpg)
![zoss](/images/sch_level_sml_0.gif) zoss | Pasakas māca labsirdību, iecietību un godīgumu! Pasakās tiek attēlots, ka ļaunais nekad beigās neuzvar! Uzvar labais! | | |
| | ![Rob4iX](/profiles/upic_21192.jpg)
![Rob4iX](/images/sch_level_sml_0.gif) Rob4iX | Pasakas rosina iztēli, māca labi uzvesties, neuzticēties svešiniekiem u daudz ko citu atkarībā no pasakas... | | |
| | ![Triobet](/profiles/upic_14967.jpg)
![Triobet](/images/sch_level_sml_5.gif) Triobet | Pasaka māca cilvēkiem , ka idzīvot un kā rkoties labāk. Un pasakas beigās ir secinājums, kas bija tomēr labi un kas ir slikti. | | |
| | ![Chiepinja](/profiles/upic_18702.jpg)
![Chiepinja](/images/sch_level_sml_0.gif) Chiepinja | Pasaku terapija ir vissenākais terapijas veids pasaulē, jo šos brīnumstāstus gadu simtiem stāstījušas mūsu vecmāmiņas, vecvecmāmiņas un vecvecmāmiņas. Reti kurš esam uzauguši bez pasaku klausīšanās vai lasīšanas.
Turpinājums failā. | |
| № 42894, Latviešu literatūra, 7 klase Tātad lūdzu palīdziet parlasīju V.Belševicas darbu Bille, bet nevarēju atrast kādu aprakstu par viņas izskatu. Būtu ļoti mīļi, ja varētu ar visām garumzīmēm te uzrakstīt kādus min. 3-4 teikumus par viņas ārējo izskatu. :) Mīļš paldies tiem kas palīdzēs! | | |
| | ![cat11](/profiles/upic_21031.jpg)
![cat11](/images/sch_level_sml_0.gif) cat11 | Protams labrāt palīdzēšu! Viņai ir gaiši , īsi mati un taisni. Viņa nav īpaši liela ir tātada pilnīga. Lielas apaļas acis. seja arī apaļa. Acis tumšīgas. Nu tas nav daudz bet tev vel ir pielikti 4 risinājumi! domāju saliksi koipā un bus labi!:) :) :) | | |
| | ![gaisma](/profiles/defined_pic_2.gif)
![gaisma](/images/sch_level_sml_0.gif) gaisma | Pēc Vizmas Belševicas romāna „Bille ” izlasīšanas man ir izveidojies savs priekšstats, par to, ka rakstniece ir ļoti spilgta un interesanta personība. Romāns „Bille ” ir daļēja rakstnieces autobiogrāfija. Bille nāca no ļoti mazturīgas ģimenes. Tēvs bija vīna izvadātājs. Darba vietā bija iestājušies grūti laiki un bija grūti izmaksāt algas. dzivoja Bille nabadzībā, bija slinka, mīlēja dabu bille bija gudrs cilveks, pats iemacijās lasit, kaut vecaki vinu nemileja. Skola macījās sekmīgi, bija gērbusies garās nabadzigās kleitās. | | |
| | ![kristux... :*](/profiles/upic_17819.jpg)
![kristux... :*](/images/sch_level_sml_1.gif) kristux... :* | Bille bija īsa. Viņai bija pelnu krāsas mati. Viņa nebija skaista. Viņai bija parasta seja... :D | | |
| | ![Kikiic12](/profiles/upic_21649.jpg)
![Kikiic12](/images/sch_level_sml_0.gif) Kikiic12 | Bille ir maza, ar īsiem matiem, parasti ar netīrām kājām, rokām un muti! :D Viņa nebija īpaši skaista, jo vietām ir rakstīts, ka viņa sevi nevarēja salīdzināt ar citām meitenēm. Neko īpaši virāk nevaru uzrakstīt... :) | |
| № 42995, Latviešu literatūra, 7 klase Taatad..:) Kaads zin taadu jamba ritmu un wareetu man izritmizeet Raiņa dzejoli ,,Pats,, ??! Tiem lociniem un striipiinaam war izmantot citas ziimes..;)
Paaaldies..;D | | |
| | ![4iepa](/profiles/upic_21594.jpg)
![4iepa](/images/sch_level_sml_0.gif) 4iepa | ceru, ka spēju palīdzēt! es centos! :) | |
| | № 43091, Latviešu literatūra, 7 klase man vajag konspektu no grāmatas "aija" (triloģija) sarakstijis jānis jaunsudrabiņš. vienalga cik garu vismaz pus otru lapu! paldies jau iepriekš! :) būšu pateicīga... | | |
| | ![-=::KaZiņA::=-](/profiles/upic_17224.jpg)
![-=::KaZiņA::=-](/images/sch_level_sml_0.gif) -=::KaZiņA::=- | http://www.gudrinieks.lv/referati/konspekts/janis-jaunsudrbins-aija.html cerams noderēs ;] | | |
| | ![muhahaha](/profiles/defined_pic_2.gif)
![muhahaha](/images/sch_level_sml_0.gif) muhahaha | Bet cerams ka neesi no Ventspils 1.ģimnāzijas
J.Jaunsudrabiņa Aija šodien.
Ir pagājis vairāk kā septiņdesmit gadu, kopš Jānis Jaunsudrabiņš sarakstījis savu izcilo triloģiju “Aija”. Bet vai šo gadu laikā ir kaut kas mainījies? Vai arvien uz šīs pasaules nedzīvo tādas Aijas? Aijas, kuras pielāgojušās dzīves apstākļiem un gājušas līdzi laikam, bet raksturā palikušas tās pašas slinkās, lai gan valdzinošās sievietes?
Turpinājums failā. | |
|
|