![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 43901, Bioloģija, 8 klase vienšūņu aktīvo dzīves cikla formu sauc par | | |
| | ![indraanc](/profiles/upic_23060.jpg)
![indraanc](/images/sch_level_sml_0.gif) indraanc | ...sēdošo gadījumā nesauca par polipu? | | |
| | ![star](/profiles/upic_21896.jpg)
![star](/images/sch_level_sml_0.gif) star | Lielās sauc par makroporām, mazās – par mikroporām. | | |
| | ![kristux... :*](/profiles/upic_17819.jpg)
![kristux... :*](/images/sch_level_sml_1.gif) kristux... :* | Veģetatīvā forma ir aktīva, tā barojas, kustas, vairojas. | | |
| | ![jolis](/profiles/upic_18919.jpg)
![jolis](/images/sch_level_sml_0.gif) jolis | mitoze.
| | |
| | ![Ichimaru](/profiles/upic_15338.jpg)
![Ichimaru](/images/sch_level_sml_1.gif) Ichimaru | Caulamēbām | |
| | № 44022, Bioloģija, 8 klase Tātad būtu nepieciešami divi barošanas cikli, kuros ir iekļauts lūsis. Tikai ne pārāk īsi. Paldies. | | |
| | ![Sadface](/profiles/defined_pic_4.gif)
![Sadface](/images/sch_level_sml_0.gif) Sadface | 1) zāle -> skudra -> vabole -> varde -> čūska -> ezis -> lūsis -> kukaiņi (līķi, bet šo var nerakstīt).
2) zāle -> skudra -> vabole -> zivs -> putns -> lūsis -> kukaiņi (līķi, bet šo var nerakstīt). | | |
| | ![sabii](/profiles/upic_18073.jpg)
![sabii](/images/sch_level_sml_0.gif) sabii | 1.pienene>zakis>lusis>vaboles>strazds>pusanas bakterijas 2.purene>gliemezis>strazds>lusis | | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | kāpuri ēd lapas(koku lapas. kapostu. dazādu augu) kāpurus ēd (mazi putnini cūskas) putninus ēd (videji putni (balodis vārna) vai kaķi(meža tīģeris Lūsis Leopards u.c.). Vidējus putnus ēd (Lielie putni un meza zveri (lūši tīģeri u.c.)KAķus (dažādus kaķus) ēd maitulijas. | |
| № 44074, Bioloģija, 8 klase Класс млекопитающих очень разнообразен. Среди Млекопитающих много рекордсменов. Кому из млекопитающих принадлежит следующие рекорды:самое маленькое животное, самое крупное животное, самое быстрое животное, самое медленное, амая большая продолжительность жизни, самое многочисленное потомство?Дополни список рекордсменов своими примерами.Можешь ли ты поставить список рекордсмен среди млекопитающие Латвии? | | |
| | ![konopatik](/profiles/upic_17429.jpg)
![konopatik](/images/sch_level_sml_0.gif) konopatik | крошечная белозубка - самое маленькое блювал, синий кит - самое крупное животное гепард - самое быстрое животное ленивец -самое медленное самое многочисленное потомство- хомяк амая большая продолжительность жизни - Черепахи
| | |
| | ![Nikolj](/profiles/upic_20910.jpg)
![Nikolj](/images/sch_level_sml_0.gif) Nikolj | Самое маленькое животное-землеройка-пигмей Сави Самое крупное животное-голубой кит Самое быстрое животное -гепард Самое медленное животное-трехпалый ленивец Самое долгоживущее животное-(211 лет)гренландский кит Самое многочисленное потомство- тенрек(32-33 детёнышей) Самое высокое животное-жираф(6м) Самое маленькое летающее животное-таиландская летучая мышь-шмель
| |
| № 44213, Bioloģija, 8 klase ĻOT VAJAG ... REFERĀTA PARAUGS!!!!!! pLEASE ... JA WAR,TAD ĀTRĀK!!!!!!!!
*) | | |
| | ![valerija92](/profiles/upic_15445.jpg)
![valerija92](/images/sch_level_sml_3.gif) valerija92 | Referātu noformēšanas noteikumi
Pilns referāta teksts nedrīkst pārsniegt 8 lappuses. Referātam jābūt noformētam programmas Microsoft Word datorsalikumā (*.doc), lapas formāts – A4. Tekstam ir jābūt vienā slejā, attālums starp rindām – Single, rindkopu izkārtojums – Justify, attālums no visām malām 25 mm.
Turpinājums failā. | |
| № 44227, Bioloģija, 8 klase Visstraujākais sirds īpašnieks??? PLZ pasakiet | | |
| | ![ievinja188](/profiles/defined_pic_2.gif)
![ievinja188](/images/sch_level_sml_0.gif) ievinja188 | slieka | | |
| | ![angellady](/profiles/upic_23443.jpg)
![angellady](/images/sch_level_sml_0.gif) angellady | Visstraujākais sirds īpašnieks - trusis | | |
| | ![Ichimaru](/profiles/upic_15338.jpg)
![Ichimaru](/images/sch_level_sml_1.gif) Ichimaru | Visstraujākais sirds īpašnieks - trusis | | |
| | ![Sadface](/profiles/defined_pic_4.gif)
![Sadface](/images/sch_level_sml_0.gif) Sadface | Visstraujākais radījums ar sirdi ir gepards. :D. ja nav pareizi atsūti vēstuli ar pareizu jautājumu un es palīdzēšu (:. | |
| | № 44253, Bioloģija, 8 klase 1.biļete 1.Kādas ir asinsrites orgānu sistēmas funkcijas? 2. No kādiem procesiem sastāv vielmaiņa? 3. Kādas priekšrocības ir bērna ēdināšanai ar mātes pienu?
2.biļete 1. Kādas ir balsta un kustību orgānu sistēmas funkcijas? 2. Kāda ir olbaltumvielu nozīme? 3. Kādi ir cilvēka attīstības periodi?
3.biļete 1.Kādas vēl funkcijas bez elpošanas ir elpošanas orgānu sistēmai? 2. Kādam ir jābūt pareizam uzturam? 3. Kas īpaši sekmē bērna augšanu un attīstību?
4.biļete 1.Kādas ir segaudu orgānu sistēmas galvenās funkcijas? 2. Kas ir balastvielas? 3.Kas ir seksuāli transmisīvās slimības?
5.biļete 1. K | | |
| | ![meibla](/profiles/defined_pic_2.gif)
![meibla](/images/sch_level_sml_0.gif) meibla | 1. biļete. 1. transportfunkcija ( transportē skābekli un barības vielas); nodrošini iekšējās vides nemainīgumu jeb homeostāzi, veic hormonālo regulāciju, apvieno visu organismu, termoregulācija 2.no asimilācijas (reakcijas, kurās tiek ražotas organiskās vielas un enerģija tiek patērēta) un desimilācija (reakcija, kurā tiek noārdītas organiskās vielas un rodas enerģija) 3. bērns iegūst imunitāti.
2. biļete1.balsta ķermeni un nodrošina muskuļu tonusu. Aizsargā ķermeni, 2. dara kaulus stiprākus, olbaltumvielās ir organismam nepieciešamās vielas 3. embrijs –zīdainis -bērns-tīnis-jaunietis-pieaguša | |
| № 44395, Bioloģija, 8 klase Man vajadzētu, lai kāds uzraksta man tekstu par tēmu ''Pareiz uzturs''. Tekstam jābūt rakstītam,nedrīkst būt kopēts. Iepriekš jau saku - Paldies! | | |
| | ![warned](/profiles/defined_pic_4.gif)
![warned](/images/sch_level_sml_0.gif) warned | Pareizs un veselīgs uzturs mūsdienās ir ļoti nenoteikti jēdzieni. Pirmkārt, tāpēc, ka ir ļoti daudz dažādi uztura principu virzieni, kas katrs diktē savus noteikumus un sabalansēta uztura piramīdas. Otrkārt, tādēļ, ka, lai cik ļoti tu vēlētos ēst un dzīvot veselīgi, tas vairāk vai mazāk ir atkarīgs no pārtikas ražotājiem un tirgotājiem.
Turpinājums failā. | | |
| | ![Ichimaru](/profiles/upic_15338.jpg)
![Ichimaru](/images/sch_level_sml_1.gif) Ichimaru | Pareizs un veselīgs uzturs mūsdienās ir ļoti nenoteikti jēdzieni. Pirmkārt, tāpēc, ka ir ļoti daudz dažādi uztura principu virzieni, kas katrs diktē savus noteikumus un sabalansēta uztura piramīdas.
Turpinājums failā. | |
| № 44503, Bioloģija, 8 klase Man vajadzētu, lai kāds uzraksta man tekstu par tēmu ''Smaržas man apkārt''. Tekstam jābūt rakstītam,nedrīkst būt kopēts. Iepriekš jau saku - Paldies! | | |
| | ![linux](/profiles/upic_13431.jpg)
![linux](/images/sch_level_sml_0.gif) linux | man apkārt ir visdažādākas smaržas, paraugies apkārt un jau degunā kaut kas oz. Piem. puķes skaisti smaržo, gaiss smaržo svaigs un tīrs, ir arī nepatīkāmās smakas piem. kad kurina ugunskuru, riepas, smirdīgas nezāles, tualete, cūku fermas, kūtis utml. Bet ar to visu var samierināties, bet tomēr labāk patīk skaistās puķu smaržas ar kurām var atslābināties ☻ | | |
| | ![sincha10](/profiles/defined_pic_2.gif)
![sincha10](/images/sch_level_sml_0.gif) sincha10 | Smaržas bez vārdiem spēj raksturot cilvēku, zibenīgi atmiņā atsaukt jau sen aizmirstus notikumus un faktus un sajūtas padarīt daudz spēcīgākas. Kā smaržo agrs vasaras rīts? Kādas smaržas atgādina par dzīves skaistākajiem notikumiem? Ar kādu aromātu asociējas tuvi un mīļi cilvēki? Katram cilvēkam šīs asociācijas ir citādas. Šoreiz uz sarunu aicinājām trīs sievietes, kuras stāsta par dažādu aromātu un smaržu nozīmi viņu dzīvē.
Nu cerams kad noderes! | |
| № 44589, Bioloģija, 8 klase So4inenie na temu Ekologija o4enj nuzno plz | | |
| | ![KoCTuK](/profiles/defined_pic_4.gif)
![KoCTuK](/images/sch_level_sml_0.gif) KoCTuK | В наши дни очень серьезно стоит вопрос о защите окружающей среды. Бездумная деятельность человека на протяжении веков разрушила среду обитания, но двадцатый век явился временем экологических катастроф. И писатели не могут остаться в стороне от решения этой насущной проблемы. Мне хочется остановиться на двух ярких именах: Валентине Распутине и Чингизе Айтматове.
Turpinājums failā. | | |
| | ![Ichimaru](/profiles/upic_15338.jpg)
![Ichimaru](/images/sch_level_sml_1.gif) Ichimaru | Тысячи лет, изо дня в день люди добывают и готовят себе пищу, создают орудия труда, поддерживают тепло в жилищах. Человек вырубает леса, осушает естественные водоёмы, истребляет животных, строит заводы, города, фабрики, добывает полезные ископаемые, возделывает землю. Люди делают всё для того, чтобы быть сытыми, в тепле, чтобы было меньше работы и можно было бы беззаботно отдыхать и делать только то, что нравится. Но ни один человек не задумывается о том, каково существам, живущим вокруг, в каком состоянии находится планета.
Turpinājums failā. | | |
| | ![Наташа](/profiles/upic_18510.jpg)
![Наташа](/images/sch_level_sml_0.gif) Наташа | В наши дни очень серьезно стоит вопрос о защите окружающей среды. Бездумная деятельность человека на протяжении веков разрушила среду обитания, но двадцатый век явился временем экологических катастроф. И писатели не могут остаться в стороне от решения этой насущной проблемы. Мне хочется остановиться на двух ярких именах: Валентине Распутине и Чингизе Айтматове.
Turpinājums failā. | | |
| | ![AnDeN](/profiles/upic_15150.jpg)
![AnDeN](/images/sch_level_sml_0.gif) AnDeN | Особенно сильное впечатление производит роман “Плаха”. На примере волчьей семьи автор показал гибель дикой природы от хозяйственной деятельности человека. И как страшно становится, когда видишь, что при сравнении с человеком хищники выглядят более гуманными и “человечными”, чем “венец творения”. Так ради какого блага в будущем человек приносит на плаху своих детей?
Turpinājums failā. | |
| | № 45176, Bioloģija, 8 klase Составь цепь питания, которую можно наблюдать в саду. Заполни схему о взаимной связи растений и животных. | | |
| | ![ellyah](/profiles/defined_pic_2.gif)
![ellyah](/images/sch_level_sml_0.gif) ellyah | капуста - гусеница - жаворонок - кот
(сама вчера это делала=))) ) | | |
| | ![CherrY](/profiles/upic_564.jpg)
![CherrY](/images/sch_level_sml_0.gif) CherrY | kapusta- gusenica - varona - koska | |
|
|