![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 51729, Latviešu valoda, 8 klase uzrakstiet 8 teikumus ar savrupinājumiem! | | |
| | ![LindaI08](/profiles/defined_pic_2.gif)
![LindaI08](/images/sch_level_sml_0.gif) LindaI08 | 1) Ziemassvētki, gada skaistākie un ģimeniskākie svētki, ir svinēti jau Senajā Romā. 2) Ziemassvētku egle, liela un krāšņa, pirmo reizi esot bijusi Rīgā. 3) Cieši pie mājas turējās zvirbuļi - skaļi un kustīgi kā čigāni. 4) Rudens, krāsains un skaists, atnācis pārāk steidzīgi. 5) Lietus lāses, lielas un slapjas, mainās ar pirmajām sniega pārslām - lielām un baltām. 6) Gribas atsaukt atpakaļ vasaru - karstu un saulainu. 7) Parādījās mājas, kur ziedēja daudzas kāršrozes - krāsainas kā lentas meiteņu matos. 8) Uz piedurknes droši nosēdās tauriņš ar spārniem - zili sirmiem, caurspīdīgiem. | | |
| | ![betty](/profiles/defined_pic_2.gif)
![betty](/images/sch_level_sml_0.gif) betty | savādāk nevarēju ievietot sorry. savrupinājumi ir pasvītroti! | | |
| | ![rudova1992](/profiles/defined_pic_2.gif)
![rudova1992](/images/sch_level_sml_0.gif) rudova1992 | Gulēdams uz vēdera, es baudīju vēso, atspirdzinošo arbūzu, sārtu kā koralli, un vēroju kalna nogāzi. Tālu zem mums gulēja jūra – zila kā ziedošs linu lauks. Es ieraudzīju kādu ēnu, līdzīgu Maltas krustam, kas slīdēja virs zemajiem brikšņiem. Reiz kāds zemnieks, mans labs draugs, pastāstīja, ka klinšainajā ielejā uzturoties divi lieli putni. Šur tur nogāzē vēl varēja sazīmēt līdzenus, puslokveida laukumiņus – kādreizējās mazās fermas tīrumiņus. Lejā, zem vecajām olīvu birzīm, pletās vecā sālsezera lauciņi. Šodien, 5.jūlijā, mēs sākam savu ceļojumu. | | |
| | ![Anninjsh](/profiles/defined_pic_2.gif)
![Anninjsh](/images/sch_level_sml_0.gif) Anninjsh | Gulēdams uz grīdas, es sajutu caurvēju. Viņā acis bija skaistas, zilas kā debesis. Skriedama pakaļ noziedzniekam, viņa atcerējās, ka kavē darbu. Draugs paliek draugs, ja draugs zin kam viņš ir draugs, draugs kā draugs, ja draugam ir draugs. Dzīve ir sarežģīta, kā krustvārdu mīkla, ko nekad nevar atrisināt līdz galam. Iedams uz skolu, es redzēju briesmīgu avāriju. No rīta pikojoties, es nepamanīju cik ātri paskrien laiks. Saule spīd spoži, kā milzīga sveces liesma, sildīdama mūsu sirdis. | |
| | № 51848, Latviešu valoda, 8 klase Uzrakstīt 5 saliktus teikumus, kuros izmantots savrupināts pielikums vai tā grupa. | | |
| | ![kakitiis](/profiles/upic_3131.jpg)
![kakitiis](/images/sch_level_sml_0.gif) kakitiis | 1.Oskars, mūsu basketbola zvaigzne, vakar nebija skolā, jo piedalījās sacensībās. 2. Saldus, mazā,gleznainā pilsētiņa, ir gleznotāja Jāņa Rozentāla dzimtā puse. 3. Reiz kāds zemnieks, mans labs draugs, pastāstīja, ka klinšainajā ielejā uzturoties divi lieli putni. 4.Juris, vairāku zinātnisku darbu autors ķīmijā, palīdzēja Lindai ar uzdevumu, lai kļūtu par viņas draugu. 5.Tomass, mans brālis, šodien nebija skolā, jo pēc vakardienas vakara saaukstējās | | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | te būs: 1.Bet tēvs, Silmežs, turējās vidus ceļā, neiejaukdamies nekur. 2.Bet kādēļ viņa, šī fabrikas meiča, citiem stāsta niekus? 3.Un vai tad viņam, Andrejam Čuprim, gluži tāpat kā direktoram, arī nemācās virsū nepārtraukta daudzo dienas darbu straume. 4.Daudz daudz visādu ļaužu, piedrūzmējas pilnas istabas, tā ka mēs, mazie, netiekam nemaz iekšā. 5.Ozols pazina - tas bija vecais Vēvers, agrākais pagasta rentnieks. | | |
| | ![dikijs26](/profiles/defined_pic_2.gif)
![dikijs26](/images/sch_level_sml_0.gif) dikijs26 | 1)Tur, pie durvīm, stāv divi skolnieki. 2)Gaiss, koku lapu un ziedu smaržu pilns, plūst ap manu kaklu un ap rokām. 3)Citādi Elza bija glīta meita, slaida, veselīga, pareiziem sejas pantiem, gaišiem matiem un dzirkstošām acīm. 4) Tālu zem mums gulēja jūra – zila kā ziedošs linu lauks. 5) Lejā, zem vecajām olīvu birzīm, pletās vecā sālsezera lauciņi. | | |
| | ![meitene_1](/profiles/upic_19278.jpg)
![meitene_1](/images/sch_level_sml_0.gif) meitene_1 | 1.Oskars, mūsu basketbola zvaigzne, vakar nebija skolā, jo piedalījās sacensībās. 2. Saldus, mazā,gleznainā pilsētiņa, ir gleznotāja Jāņa Rozentāla dzimtā puse. 3. Reiz kāds zemnieks, mans labs draugs, pastāstīja, ka klinšainajā ielejā uzturoties divi lieli putni. 4.Juris, vairāku zinātnisku darbu autors ķīmijā, palīdzēja Lindai ar uzdevumu, lai kļūtu par viņas draugu. 5.Tomass, mans brālis, šodien nebija skolā, jo pēc vakardienas vakara saaukstējās. | | |
| | ![mangals](/profiles/defined_pic_4.gif)
![mangals](/images/sch_level_sml_0.gif) mangals | Saule, milzīgā uguns bumba, silda cilvēkus, kuriem siltums ir ļoti nepieciešams. Toms, Annas brālis, vienmēr ir pikts, kad mamma tam liek iznest atkritumus. Kad ir aizritējuši Ziemassvētki, skolēni gaida jūniju, pirmo vasaras mēnesi. Liene, parasta lauku meitene, vienmēr uzvedas kārtīgi, kad dodas uz pilsētu. Lācis, lielais meža iemītnieks, pirms ziemas pieēdas pilnu vēderu, lai tad varētu doties ziemas miegā.
| |
| № 51995, Latviešu valoda, 8 klase Izdomāt 4 teikumus, lai katrā būtu 2 dažādi savrupinājumi.savrupinajumu ludzu ar lielajiem burtiem.!! TY <3 | | |
| | ![Unicorn](/profiles/defined_pic_4.gif)
![Unicorn](/images/sch_level_sml_0.gif) Unicorn | 1.Gulēdams uz vēdera, es baudīju vēso, atspirdzinošo arbūzu, sārtu kā koralli, un vēroju kalna nogāzi.2. Tālu zem mums gulēja jūra – zila kā ziedošs linu lauks.3.· Es ieraudzīju kādu ēnu, līdzīgu Maltas krustam, kas slīdēja virs zemajiem brikšņiem.4.Reiz kāds zemnieks, mans labs draugs, pastāstīja, ka klinšainajā ielejā uzturoties divi lieli putni. | | |
| | ![Diaaninja](/profiles/defined_pic_2.gif)
![Diaaninja](/images/sch_level_sml_0.gif) Diaaninja | 1. Tikai zem eglēm, LIELĀM UN KUPLĀM, vēl valdīja tumsa. 2. Malkas cirtēji, JAUNI UN NEPIEREDZĒJUŠI, skatījās kokos – LIELOS UN KUPLOS. 3. SKAĻI SMIEDAMIES, makšķernieki devās uz upi. 4. Tur, PIE DURVĪM, stāv divi skolnieki.
| | |
| | ![johns-zinošais](/profiles/upic_4754.jpg)
![johns-zinošais](/images/sch_level_sml_1.gif) johns-zinošais | Te būs!
Te, MEŽĀ, viņi, MŪSU STĀSTA GALVENIE VAROŅI, var runāt skaļi, jo neviens viņus nedzird un nenoklausās. Neviens nezina, ka mēs te esam, ŠINĪ VIETĀ, KLUSAJĀ UN MIERĪGAJĀ. Tur, PIE DURVĪM, stāv divas skolnieces, JAUTRAS UN BEZBĒDĪGAS. Aiz tā, VIŅĀ PUSĒ, bija ceriņu puduris, ĻOTI KUPLS UN SMARŽĪGS.
Savrupinājumi izcelti un atdalīti ar komatiem. | | |
| | ![kisa4ka](/profiles/defined_pic_2.gif)
![kisa4ka](/images/sch_level_sml_0.gif) kisa4ka | 1)Vavere,KUPLASTE,grauzh riekstus GARDUS!! 2) pelite,PIKSTITE,ed siera gabalu,LIELU!! 2)Bitiite,CHAKLA,vac medutinju,SALDU! | |
| № 52041, Latviešu valoda, 8 klase Grāmata: LAT 2. Latviešu valoda 8.kl. mazākumtautību skolā (Ausekle D. u.c.) Uzdevuma numurs: 28 uzraksti argumentus par un pret uguņošanu! | | |
| | ![Vendija](/profiles/upic_34547.jpg)
![Vendija](/images/sch_level_sml_0.gif) Vendija | Par : 1. Cilvēku sajūsma un prieks visu acīs Pret : 1. Dārgās izmaksas 2. Iespējas, ka kāda dzirkstele var nokļūt uz Tava apģērba vai vēl trakāk uz adas. | | |
| | ![johns-zinošais](/profiles/upic_4754.jpg)
![johns-zinošais](/images/sch_level_sml_1.gif) johns-zinošais | par: cilvēkiem patīk piesaista sabiedrības uzmanību svētku sajūta pret: piesārņo gaisu tērē resursus tērē valsts naudu tricina zemi (slikti no ģeoloģiskā viedokļa) daudziem cilvēkiem traucē dzīvot, jo nepatīk trokšņi biedē dzīvniekus iespējama savainošanās | |
| № 52097, Latviešu valoda, 8 klase Grāmata: LAT 2. Latviešu valoda 8.kl. mazākumtautību skolā (Ausekle D. u.c.) Uzdevuma numurs: 46 что для тебя означает дом???? Очень срочно ответтье | | |
| | ![asya](/profiles/upic_4665.jpg)
![asya](/images/sch_level_sml_0.gif) asya | māja ir vieta kur mani gaida un kur es varu novilkt cepuri. | | |
| | ![Ina](/profiles/defined_pic_2.gif)
![Ina](/images/sch_level_sml_0.gif) Ina | Dom eto tam gde horowo, tam gde ti sebja 4ustvujes horowo a ne ploho. Doma ti 4uvstvues sebja leghko i prosto. Jestj svoi zapahi i nedostatki no vsjoravno dom eto tam gde tjebja zdut i ljubjat! | | |
| | ![djulkina](/profiles/defined_pic_5.gif)
![djulkina](/images/sch_level_sml_0.gif) djulkina | Я вспоминаю свое детство, и перед моими глазами оживает комната, которую мы всегда называли детской. Это была моя комната, мой уголок уединения, моя крепость. Над кроватью на коврике шевелил усами и двигал ушами серый зайка, косолапый мишка протягивал ему лапу, а покрытые пушистым снегом елочки смотрели на них, как бы одобряя дружбу лесных зверей. И таким покоем веяло от этой картины-ковра, что при воспоминании о ней уходят куда-то неприятности, настроение становится лучше, а я сам — добрее и радостнее. Ведь это мой родной дом. | | |
| | ![Katy](/profiles/upic_34631.jpg)
![Katy](/images/sch_level_sml_0.gif) Katy | Это то место где тебя всегда поддержат. Всегда примут. Место куда ты можеш вернутся всегда... И слово дом помоему не связанно с квадратными метрами. Даже место под мостом можно назвать домом если тебя там всегда примут. Но трёх этажную вилу врятли можно назвать домом если ты там чужой. | |
| | № 52171, Latviešu valoda, 8 klase Labvakar!!! Man ļoti vajag palidzība!!! Uzrakstiet referātu(lielu) par kaud kadiem ūguns svetkiem, kuri notiek eiropas valstis izņemot Latviju. | | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | te būs: Paskaties šeit: http://www.e-misterija.lv/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=1989 | |
| № 52316, Latviešu valoda, 8 klase Grāmata: LAT 2. Latviešu valoda 8.kl. mazākumtautību skolā. Darba burtnīca (Kalve A. u.c.) Uzdevuma numurs: стр31№8 Пожалуйсто помогите с заднием,( задание в файле). Буду очень признательна)) | | |
| | ![EsTeviTulit](/profiles/upic_33830.jpg)
![EsTeviTulit](/images/sch_level_sml_0.gif) EsTeviTulit | Pūkaini kaķīši, sarkanbrūna stirnu ģimene, milzīgas kupenas, špicains pārsegs, braša daiļava, zelta kupoli, stalts kavalieris, zils ezers, sārtvaidzis puisis. Esmu braša daiļava. Dzīvoju es savā mazajā pasaku pasaulē kopā ar saviem mīļajiem. Ko es uzskatu par saviem mīļajiem? Protams, ka savu ģimeni pirmkārt.
...
| |
| № 52550, Latviešu valoda, 8 klase failā | | |
| | ![AneteB](/profiles/defined_pic_2.gif)
![AneteB](/images/sch_level_sml_0.gif) AneteB | Lūdzu, cerams, ka ir pareizi! 1. Lasi tekstu un liec nepieciešamās pieturzīmes! Iespraudumus atdali ar iekavām! 1. Angļu zinātnieks Čārlzs Darvins (1809.-1892.) ir radījis sugu evolūcijas teoriju. 2. Č Darvina pirmais nopietnais ziņojums par evolūciju
Turpinājums failā. | |
| № 52596, Latviešu valoda, 8 klase Grāmata: LAT 2. Latviešu valoda 8.kl. mazākumtautību skolā (Ausekle D. u.c.) Uzdevuma numurs: 43 Надо написать сочинение на тему Smiekli П.С люди сделайте | | |
| | ![janka](/profiles/upic_34714.jpg)
![janka](/images/sch_level_sml_0.gif) janka | Ak,smiekli. tie ir tik jauki un jautri! Dažreiz cilvēki tos nenovērte, bet man gan tie ļoti patīk..Pasmieties tāpat, bet no sirds! Par ko? Par smiekliem,jo ja mēs nesmiesimies, tad mūsu dzive būs asaras! Es aicinu visiem smieties no visas sirs! Manuprāt, smiekli | |
| | № 52683, Latviešu valoda, 8 klase Grāmata: LAT 2. Latviešu valoda 8.kl. mazākumtautību skolā (Ausekle D. u.c.) Uzdevuma numurs: 132lpp. помогите написать сочинение на тему ЛИДЕР. | | |
| | ![Geimeris](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Geimeris](/images/sch_level_sml_4.gif) Geimeris | Līderis Pasaulē ik sekundi piedzimst viens cilvēks. Ik minūti sešdesmit cilvēki un tā es varētu turpināt vēl un vēl. Taču galvenais, ko es vēlos pateikt ir tas, ka tādu kā tu ir daudz, ļoti daudz. Visi mācās, katru dienu ceļas, iet uz darbu, uztur ģimeni un gūst pieredzi savas dzīves laikā. Taču ne visi dzīvo šādu dzīvesveidu. Ir cilvēki, kuriem piemīt atsevišķas īpašības, kas viņiem liek darīt darbu, kas mums varētu likties pārlieku liels slogs. Tie ir līderi skolā, priekšnieki darbā un uzvarētāji spēlē.
Turpinājums failā. | |
|
|