![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 53537, Latviešu valoda, 8 klase СРОЧНО 3 АКРОСТИХА. ОЧЕНЬ ЛЕГКИЕ. | | |
| | ![vikusja777](/profiles/upic_37274.jpg)
![vikusja777](/images/sch_level_sml_0.gif) vikusja777 | 1. Aizdomājos par tevi Ieskrēju stabā Nobrāzu degunu Atnāc samīļot
Turpinājums failā. | |
| | № 53649, Latviešu valoda, 8 klase Uzrakstīt saliktos pakārtotos teikumos ko tu domā par hip hopu! | | |
| | ![paulap](/profiles/defined_pic_5.gif)
![paulap](/images/sch_level_sml_0.gif) paulap | Hiphops ir mūzikas žanrs un kultūras kustība, kura aizsākās agrajos 1970. gados Ņujorkā un tās aizsācēji bija galvenokārt afroamerikāņi un latīņamerikāņi. Hip-hop kultūru raksturo četri galvenie pamatelementi: repošana, dīdžejošana, grafiti un breikošana. Citi papildus elementi ir bītbokss, hiphopa ģērbšanās stils un slengs, jeb valodas kultūra. Kopš hiphopa dzīvesstila rašanās Bronksā, tas ir izplatījies visā pasaulē.
| | |
| | ![Vendija](/profiles/upic_34547.jpg)
![Vendija](/images/sch_level_sml_0.gif) Vendija | Manuprāt, hip hops ir ļoti rakstūrīgs mūzikas stils, kas raksturīgs puišiem. Pazīstu tikai dažas meitenes, kurām patīk šāda stila mūzika. Hip hops ir mūzika, kas sastāv gan no repa, gan nopietniem un reizēm arī aizvainojošiem tekstiem. Pati personīgi neesmu šī stila piekritēja, bet, kad kāds šo stilu piemin, uzreiz atpazīstu. Amerika ir valsts, kur hip hopu varam sastapt visbiežāk. Ir daudzi klubi, kuri ir veltīti tieši šāda stila mūzikai un tās piekritējiem. Uzskatu, ka katram būtu jāklausās tāda mūzika, kas patīk, nevis tāda, ko kāds liktu! | | |
| | ![linux](/profiles/upic_13431.jpg)
![linux](/images/sch_level_sml_0.gif) linux | hip hopu pārsvarā izpilda zēni, jo meitenes to tik labi neprot. es ieteiktu nodarboties ar hip-hopu, jo tas varētu būt tīri interesanti un aizraujoši. Hip hops ir grūts, lai gan no malas tas izskatās viegli. | |
| № 53884, Latviešu valoda, 8 klase Grāmata: LAT 2. Latviešu valoda 8.kl. mazākumtautību skolā. Darba burtnīca (Kalve A. u.c.) Uzdevuma numurs: 1. Uzd.1. lpp.3. Uzraksti citiem vārdiem! 1.atdūrās nākamajās durvīs - 2.iešāvās prātā - 3.sametās bailes - 4.uz labu laimi iedava - 5.gāja pa riņķi vien - 6.dzirksteles nošķīda gar acīm - 7.pamodās nelāgas aizmodas - Četrus vārdu savienojumus iesaisti teikumos! Uzraksti īsu stāstījumu par kādu situāciju, kuru tu vari iztēloties, lasot šos vārdu savienojumus! Nolasi uzrakstīto solabiedram (solabiedrenei)! | | |
| | ![laila](/profiles/upic_38554.jpg)
![laila](/images/sch_level_sml_0.gif) laila | 1. nokļuva ne tur, kur gribēja. 2. iedomājās 3. nobijās 4. pašpārliecināta 5. maldījās 6. ātri pamanīja 7. - | | |
| | ![batraks](/profiles/defined_pic_1.gif)
![batraks](/images/sch_level_sml_0.gif) batraks | 1. ieskrēja nākamajās durvīs 2.iedomājās 3.palika bail 4.uz veiksmi | | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | Te būs: 1.Ieskrēja nākamajās durvīs 2.Kā no debesīm nokrita 3.Uznāca zosāda 4. Uz dullo 5.Riņķoja 6.Visa dzīve pazibēja gar acīm | | |
| | ![Anastasika](/profiles/defined_pic_2.gif)
![Anastasika](/images/sch_level_sml_0.gif) Anastasika | 1.-atradās jau pie citām durvīm 2.-ienāca doma 3.-kļuva bail 4.-uz veiksmi iedeva 5.-viss bija vienādi,atkārtojās 6.-sāpīgi atdūrās pret kaut ko 7.-iešāvās nelāgas aizdomas Turpinājums failā. | | |
| | ![mikserismikseri](/profiles/defined_pic_1.gif)
![mikserismikseri](/images/sch_level_sml_0.gif) mikserismikseri | 2.iesavas prata-ieskreja ideja galva(nu kaut kas tam lidzigs 3.sametas bailes-balika bailigi vai briesmigi.4 uz labu pusi-palika labaks. | |
| № 54003, Latviešu valoda, 8 klase N.26 Iedomaajies , ka tu dodies pasaulee mekleet laimi! Uzraksti, ko tu gribeetu atrast un kaadi notikumi tevii vareetu sagaidiit shai celjaa! 50 vaardi.
СПАСИБО ЗАРАНЕЕ ЗА РЕШЕНИЕ!!!)))))
| | |
| | ![Ekvadora](/profiles/upic_38680.jpg)
![Ekvadora](/images/sch_level_sml_0.gif) Ekvadora | Es vēlētos atrast kasti ar zeltu. Es sev nopirktu jaunu apģērbu, māju, nomaksātu visus mammas kredītus, apceļotu pasauli un izdarītu kaut ko labu un ļoti jauku. | | |
| | ![linux](/profiles/upic_13431.jpg)
![linux](/images/sch_level_sml_0.gif) linux | es pirmkārt gribētu atrast naudu, vai dabūt tādu darbu , kur daudz maksā, tad labu un ērtu dzīvesvietu, ar modernu tehniku, es varētu pa ceļam satikt slavenus cilvēkus un viņi man pastāstītu, kā viņiem izdodas būt labā garstāvoklī utt.. | | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | Ja es dotos laimi meklēt, es, protams vēlētos atrast kaut ko tādu, kas man vainu padarītu laimīgu vai jau bu'tu laimīgs. Es gribētu atrast, ka jau daudzi citi, kādas bagātības, kas viņu rada laimīgu. Notikumi būtu interesanti, jo es nezinātu, kur ir bagātības. | | |
| | ![Alise](/profiles/upic_38602.jpg)
![Alise](/images/sch_level_sml_0.gif) Alise | es gribet uz zinat visu par pasauli nu piem. es gribetu uzzinat noka rodas elaktriba un ka vinu razo tad es gribetu but par pasaules prezidentu un visus pasaules cilvekus pataisitu laimigus tad, gribu but bagata veel pasaule gribetu atrast dargumus un visvis gudrakos cilvekus nu man viss vairs neka nevaru izdomat (49 vai 48 vard.) | | |
| | ![studente](/profiles/defined_pic_5.gif)
![studente](/images/sch_level_sml_0.gif) studente | Cilvēka liktenis ir laimē laimi meklēt!Tagad daudzi brauc pasaulē laimi meklēt-atrast labi apmaksātu darbu,lielākas algas un normālus dzīves apstākļus.Labākus nekā Latvijā.Bet ne visiem paveicas.Daudz kas atkarīgs arī no paša-no uzvedības,rakstura,uzņēmības,izglītības.Svešā zemē neviens mūs negaida un nepriecājas par atbraukšanu!Nākas vien pašiem par visu parūpēties un pacensties.Arī veselībai un izturībai jābūt-strādājot svešo darbadevēju laukos.Tā lielā laime diez cik salda nav...Tomēr lielākā daļa apgalvo,ka esot labāk nekā Latvijā.Nu,ko,braucam izmēģināt...? | |
| № 54027, Latviešu valoda, 8 klase Tātad. Man ir nepieciešams uzrakstīt dzīvnieka iekšējo monolōgu (4.-5.teik.) Tik es nezinu par ko un kā rakstīt? Kādam ir idejas? | | |
| | ![Es](/profiles/upic_14705.jpg)
![Es](/images/sch_level_sml_3.gif) Es | Atkal mans saimnieks nesaprot mani. Nez kadel vins nespej saprast,ka es gribu ara? vai tiesam cilveki mus nesaprot? laikam bus jaiet pagulet. | | |
| | ![anna999](/profiles/upic_38615.jpg)
![anna999](/images/sch_level_sml_0.gif) anna999 | īsti nesapratu, bet par kādu tēmu?
Kas es īsti esmu?Esmu stiprs un gudrs!ne tik stiprs kā lācis.Ne tik gudrs kā pūce?ātri saniknojos.Es to nekad neuzzināšu! :D neko nevareju izdomat!:D | | |
| | ![Ekvadora](/profiles/upic_38680.jpg)
![Ekvadora](/images/sch_level_sml_0.gif) Ekvadora | Lauva: Šodien pa dienu pagulēšu. Vēlāk aiziešu pamedīt kādu Gnū vai zebra. Vēl neesmu izdomājis. Bet tā nāk miegs. | | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | Suns. Par ko tas saimnieks mani uzskata? Atkal nolika bļodu stūrī un iebēra jau apnikušo suņu barību, kamēr pats mielojas ar kotletēm, ribiņām unkartupeļiem. Bet es taču esmu zeltainais retrīveris. Zinātu mans vec-vec-vec-vectētiņš karaļa galma suns, kur viņa radinieks dzīvo. Nekas, es saimniekam vēl atriebšos. Jā, jā - drīz viņš tajā kurpē kāju iebāzīs, un tad tik būs. | | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | Šodien Man ir jāsagrauz tas bērzs, pie vecā celma, jo man vienmēr ir ceļa vidū. Jācer, ka tas neprasīs pārāk ilgu laiku. Es zinu, es varētu no šī sev pielabot mājvietu, kura atrodas uz mazas upītes. Vakar vakarā atnāca kaut kādi cilvēki un manu māju mēģināju sajaukt, bet viņiem neizdevās. | |
| | № 54049, Latviešu valoda, 8 klase Grāmata: LAT 2. Latviešu valoda 8.kl. mazākumtautību skolā. Darba burtnīca (Kalve A. u.c.) Uzdevuma numurs: 7 Uzraksti pec iespejas vairak teikumu ar salikteniem un vardu savienojumiem, kurus var lietot gan tiesa, gan parnesta nozime. | | |
| | ![bavarde](/profiles/upic_1436.jpg)
![bavarde](/images/sch_level_sml_4.gif) bavarde | Ansim ļoti patīk rudens rīti,bet tie viņam atgādina skumjas atmiņas. No rīta saule apspīd košās lapas,un Ansis lēnā solī dodas uz skolu. Ieraugot skolas dārzā skaistos ābolus,viņš time pietuvojas un plūc,bet pēkšņi noskan zvans,un Ansim jādodas uz stundu. Pirmā ir Algebra,bet tai seko ķīmija. Algebra likās ilgst mūžīgi,tomēr stunda tika pavadīta produktīvi. Pēc stundām Ansis devās ciemos pie vecmāmiņas,viņš ceļā sastapa Uldi. Uldis tikko bija nobastojis pēdējo stundu un sauca Ansi līdzi uz mājām,bet Ansis negāja. Aizejot pie vecmāmiņas,Ansis pastāstīja viņai par Uldi,bet viņa tikai nosmīnēja. | | |
| | ![nikutik](/profiles/defined_pic_2.gif)
![nikutik](/images/sch_level_sml_0.gif) nikutik | Ansim ļoti patīk rudens rīti,bet tie viņam atgādina skumjas atmiņas. No rīta saule apspīd košās lapas,un Ansis lēnā solī dodas uz skolu. Ieraugot skolas dārzā skaistos ābolus,viņš time pietuvojas un plūc,bet pēkšņi noskan zvans,un Ansim jādodas uz stundu. Pirmā ir Algebra,bet tai seko ķīmija. Algebra likās ilgst mūžīgi,tomēr stunda tika pavadīta produktīvi. Pēc stundām Ansis devās ciemos pie vecmāmiņas,viņš ceļā sastapa Uldi. Uldis tikko bija nobastojis pēdējo stundu un sauca Ansi līdzi uz mājām,bet Ansis negāja. Aizejot pie vecmāmiņas,Ansis pastāstīja viņai par Uldi,bet viņa tikai nosmīnēja. | | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | 1.Es vakar redzēju saulriet, bet rīt domāju iet skatīties saulēktu. 2.Man pie pagalma trīs puikas būs sniegavīru. 3.Manas acis ir zilzaļas. 4.Šajā dīķī ir daudz, deltenu ūdenrožu. 5.Mamma lūdza, lai padodu saldskābmaizi.
| | |
| | ![snow](/profiles/upic_6575.jpg)
![snow](/images/sch_level_sml_5.gif) snow | Jānis man uzreizi ieleca acīs. Vakar grāmatā atradu cieto riekstu. Kristaps kā vējš noskrēja stadiona lielo apli. Napoleons bija uz zirga, kad iekaroja pusi eiropas. Manu draugu jokdari Pēteri auditorija vienmēr sagaida atplēstām rokām. Tādēļ, ka es saņēmu sliktu atzīmi latviešu valodā, mana mamma man sāka mazgāt galvu. Mans brālis un es esam vienmēr uz vienu roku. Pa galvu, pa kaklu ELīna izskrēja no klases. Dzīvo dzīvi tā, lai vēlāk nenāktos kost pirkstos! Manai vecmāmiņai vienmēr kas uz sirds, tas uz mēles. Paldies Jāni, tu man izdarīji lāča pakalpojumu. | |
| № 54234, Latviešu valoda, 8 klase Lūdzu palīdziet noteikt konjugāciju šajiem darbības vārdiem:
stāvēja, ēst, jautāja, sniedza, priecājās, dalīties, palīdzēt, ejot, paskaidroja, sūtot, meklēt, atradis, gribējas, uzzināt, runā, atteica, saredzēt, domīgi, skatījās, apprasījās, uzsmaidot, atbbildēja.
Paldies! | | |
| | ![enijak](/profiles/upic_38870.jpg)
![enijak](/images/sch_level_sml_0.gif) enijak | 3.konj,1.konj.,2.konj,1.konj,2.konj,3.konj,3.konj,1.konj,2.konj,3.konj,2.konj,1.konj.3.konj,3.konj,2.konj,1.konj,3.konj, domīgi- nevar noteikt,jo tas nav darb.v, 3.konj, 3.konj,3konj,3konj. | | |
| | ![Geimeris](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Geimeris](/images/sch_level_sml_4.gif) Geimeris | 1. konjugācija-ēst, sniedza, 2. konjugācija-jautāja, priecājās, paskaidroja, meklēt, atradis, runā, 3. konjugācija-stāvēja, dalīties, palīdzēt, sūtot, gribējās, uzzināt, atteica, saredzēt, skatījās, apprasījās, uzsmaidot, atbildēja
ejot nepieder ne pie vienas. domīgi ir apst. vai īpašības vārds.
Geimeris | |
| № 54270, Latviešu valoda, 8 klase Grāmata: LAT 2. Latviešu valoda 8.kl. mazākumtautību skolā (Ausekle D. u.c.) Uzdevuma numurs: 13 paliidzet luuuuuuuuuudzu. failaaa. | | |
| | ![arturs11114](/profiles/upic_34242.jpg)
![arturs11114](/images/sch_level_sml_0.gif) arturs11114 | 1.`tika tīrīts 2.tika labots 3.tika sasniegts 4.tika pārvarēts 5.tika saņemts 6, tika būvēts | | |
| | ![chocolate](/profiles/upic_25801.jpg)
![chocolate](/images/sch_level_sml_0.gif) chocolate | 1) Tika tīrīts 2)Tika labots 3)Tika sasniegts 4)Tika pārvarēts 5) Tika saņemts 6)Tika būvēts
1)Tika tīrīts 2)Tika burāts 3)Tika būvēts 4)Tika saņemta 5)Tika pārvarēts 6)Tika labotas 7)Tika pārvarētas
Grāmata tika lasīta skaļā balsī. Šokolāde tika ēsta lēnām. Zābaki tika vilkti tikai ziemā. | | |
| | ![linux](/profiles/upic_13431.jpg)
![linux](/images/sch_level_sml_0.gif) linux | 1. krēsls bija ļoti putekļains, tāpēc tika notīrīts 2. apavu darbniicā tika salabotas daudz kurpes un zābai 3.sportā tika sasniegti augsti rezultāti 4. šķērsļu trasē tika pārvarētas bailes 5. e-pastā tika saņemtas daudz vēstules 6. kalna ielā tika uzbūvēta jauna māja 2. uzd. 1.ik vakaru tika notīrīts klājs 3.katamarāns tika būvēts vairākus gadus 4. drīz ilgi gaidītā ziņa tika saņemta 5.jūrnieku iecerētais mērķis tika sasniegts. 6. tika salabotas vētras saplēstās buras. 7.pat vislielākās grūtības tika pārvarētas teik. uz dzimšanas dienu tika uzaicināti daudz draugi vakar tika svinēta vārdadiena | | |
| | ![anjka](/profiles/upic_39153.jpg)
![anjka](/images/sch_level_sml_2.gif) anjka | Tika tīrīts tika labots tika sasniegts tika pārvarēts tika saņemts tika būvēts
| | |
| | ![Matenes Dievs](/profiles/upic_36248.jpg)
![Matenes Dievs](/images/sch_level_sml_3.gif) Matenes Dievs | darbs failāa | |
| № 54271, Latviešu valoda, 8 klase Grāmata: LAT 2. Latviešu valoda 8.kl. mazākumtautību skolā (Ausekle D. u.c.) Uzdevuma numurs: 59 Raksturo?kada ir stoposhana (patikama,riskanta,jautra,bistama,romantiska)Pamato savu viedokli. | | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | te būs: Stopēšana lielākoties ir riskanta, jo tu nezini, kas apstāsies, kur tevi aivedīs un ko izdarīs. Stopēšana var būt romantiska, jo tieši tā tu vari iegūt jaunus draugus. | | |
| | ![inguliite](/profiles/defined_pic_2.gif)
![inguliite](/images/sch_level_sml_0.gif) inguliite | Mašīnu stopošana ir ļoti bīstama un riskanta, jo tā tu riskē pats ar savu dzīvību. Auto vadītāji, kas paņem mašīnā stopotājus var būt ar ļauniem nodomiem, piemēram, viņi var ievest upuri mežā, izvarot, nogalināt vai jeb kā citādāk pazemot un apdraudēt dzīvību. Lielākā daļa pusaudžu pazūd un tiek nogalināti tieši mašīnu stopošanas dēļ, meitenēm risks ir vēl lielāks, jo tā pedofīļi var apmierināt savas vēlēšanās. | | |
| | ![Atizs](/profiles/upic_39300.jpg)
![Atizs](/images/sch_level_sml_0.gif) Atizs | Stopošana ir bīstama, jo nekad nevar zināt, kāds cilvēks Tevi paņems savā mašīnā. Pirms kāp mašīnā, pārliecinies, vai šis cilvēks Tev izskatās uzticams. Tas kaut nedaudz samazinās risku. Es personīgi stopošanu neatbalstu. | | |
| | ![linux](/profiles/upic_13431.jpg)
![linux](/images/sch_level_sml_0.gif) linux | stopošana no vienas puses ir aizraujoša,patikama, jo var iepazīties ar jauniem cilvēkiem un tas cilvēks arī izdara labu darbu, kad tevi aizved kur vajag, bet no otras puses tā var būt gan riskanta un bīstama, jo tu jau nezini, kāds cilvēks sēž pie stūres, piedzēries, labs vai slikts, vai viņam ir kādi plāni attiecībā uz tevi, vai viņš ir parasts cilvēks, kurš vienkārši kādam grib izpalīdzēt nenovēladams ļaunu... kaut kā taaa | | |
| | ![Geimeris](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Geimeris](/images/sch_level_sml_4.gif) Geimeris | Stopošana ir gan riskanta, gan reizē patīkama, bet ne jau tāpēc, ka tu satiec jaunus cilvēkus, bet gan tāpēc, ka tu ietaupi uz biļeti vai nokļūsti kaut kur krietni ātrāk. Tā kā es uzskatu, ka stopošanai ir vairāk plusu nekā mīnusu.
Geimeris | |
| | № 54279, Latviešu valoda, 8 klase izraksti no vārdnīcas vārdus ar sakni god-, kuru nozīme ir saistīta ar svētkiem, svinībām vai ceremoniju!veido ar tiem teikumos! | | |
| | ![bavarde](/profiles/upic_1436.jpg)
![bavarde](/images/sch_level_sml_4.gif) bavarde | godalga; godalgot; godapsardze; godāt; godības; godkāre;
| | |
| | ![anjka](/profiles/upic_39153.jpg)
![anjka](/images/sch_level_sml_2.gif) anjka | godināt. Vakar mēs godinājām jubilāru | | |
| | ![badboiz](/profiles/defined_pic_1.gif)
![badboiz](/images/sch_level_sml_0.gif) badboiz | godināt - Visi godināja jauno kāzu pāri. godalga - Džims ieguva pirmo vietu un zelta godalgu.
| | |
| | ![Geimeris](/profiles/defined_pic_1.gif)
![Geimeris](/images/sch_level_sml_4.gif) Geimeris | godināt godības gods
Miķeļos godinām ražas novākšanu. Godības ir svinības ar mielastu. Gods svinēt latviešu svētkus Jāņus.
Geimeris | |
|
|