![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 55239, Algebra, 9 klase 1) Taisnstūrveida zemes gabala vienas malas garums ir x metri, bet otras 60-x metri. Zināms, ka zemes gabala laukums nepārsniedz 800 kvadrātmetrus.Cik garas var būt šī zemes gabala malas? 2) 2x(4-x) < 0 3) -2 >0 x - 3 4) 5 - x < 0 x - 2
| | |
| | ![Andrea1](/profiles/upic_5733.jpg)
![Andrea1](/images/sch_level_sml_0.gif) Andrea1 | 1)S=x*(60-x) 800=x*(60-x) 800=60x-x² (reizinasim uz -1) x²-60x+800=0 (pec Vietas teoremas) -> x1+x2=60 x1*x2=800 x1= 20 x2= 40 -> Atbilde: 20 un 40 metri.
2)2x(4-x)<0 -> 8x-2x²<0 -> 2x²-8x>0 (dalisim uz 2)-> x²-4x>0 x²-4x>0 xE (pieder) (-bezgaliba;0) 3)-2>x-3 x<3-2 -> x<1
4)5-x<x-2 (kapec prieksha bija nulle?) 2x>-7 x>-3,5 | | |
| | ![kaspars](/profiles/defined_pic_1.gif)
![kaspars](/images/sch_level_sml_0.gif) kaspars | 1. 40 un 20 metri
2. 4x=16
3. x=-1
4. 2x=8
lai veicas! gaidu paldies! | | |
| | ![Matenes Dievs](/profiles/upic_36248.jpg)
![Matenes Dievs](/images/sch_level_sml_3.gif) Matenes Dievs | 1. x*(60-x)<800 60x-x^2<800 -x^2+60x-800<0 D=3600-(-1*4*(-800))=3600-3200=400(20) x1=(-60+20)/-2=20 x2=(-60-20)/-2=40 zari uz leju! x pieder(0;20)U(40;60) 0, jo laukums nevar buut negatiivs, 60, jo mala nevar buut 0! 2. 2x(4-x)<0 -2x^2+8x<0 D=64(8) x1=(-8+8)/-4=0 x2=(-8-8)/-4=4 zari uz leju! x pieder(-bezgaliba;0)U(4;+bezgaliba) 4. 5-x<0 x pieder(5;+bezgaliba) Sorry, bet pārējiem laikam ir kļūda uzdevumos, kaut kas tur trūkst! ;)
| | |
| | ![trewe2](/profiles/defined_pic_1.gif)
![trewe2](/images/sch_level_sml_1.gif) trewe2 | 1. x(60-x)=>800. x²-60x+800=<0. x ir [20; 40] metri. 2. -2x²+8x<0. 2x²-8x>0. x ir (0; 4). 3. nav iespējams (tukša kopa). 4. x>5. | |
| | № 55588, Algebra, 9 klase failā. | | |
| | ![Matenes Dievs](/profiles/upic_36248.jpg)
![Matenes Dievs](/images/sch_level_sml_3.gif) Matenes Dievs | Īstenībā tā ir augstskolas viela, bet ... Risinājums ir failā! :D Ja ir kādas neskaidrības, prasi šajā lapā vai pa e-pastu: rz.10@inbox.lv | |
| № 55643, Algebra, 9 klase Darbības ar kvadrātsaknēm! | | |
| | ![trewe2](/profiles/defined_pic_1.gif)
![trewe2](/images/sch_level_sml_1.gif) trewe2 | a) 9*3=27. b) 2√2-2=2*(√2-1). | | |
| | ![anjka](/profiles/upic_39153.jpg)
![anjka](/images/sch_level_sml_2.gif) anjka | izteiksmes nerakstīšu, tikai risinājumu gaitus a)√3(8√3-5√3+6√3)=√3*9√3=27 b)√6-√3+2√2-2+√3-√6=2√2-2 c)√2-2-1/√2+6/3=√2-√2/2=√2/2=0.5√2 d)6-25+2+6√2+9-6√2=-8 e)√3*2√27*12=√3*6√3*12=18*12=216 f)√25-4+15=16 | |
| № 55838, Algebra, 9 klase Dita uzzīmēja 14 akvareļus. Skolas izstādei jāpiedāvā divi darbi. Cik dažādu akvareļu pārus Dita var iesniegt izstādei? | | |
| | ![trewe2](/profiles/defined_pic_1.gif)
![trewe2](/images/sch_level_sml_1.gif) trewe2 | ''C'' no 14 pa 2:
(14*13)/2=91 | | |
| | ![PandaTrusis](/profiles/defined_pic_5.gif)
![PandaTrusis](/images/sch_level_sml_0.gif) PandaTrusis | Būs grūti paskaidrot bet mēģināšu. Šeit ir jāizmanto formula, bet tā ir tikai lieka problēma. Vienkāršāk ir tāpat izskaitļot. Kopā ir 163 iespējamās kombinācijas. Kāpēc? Jo piemēram pirmā glezna var būt kopā ar otro, trešo, ceturto...., četrpadsmito, kā rezultātā izveidojas jau 13 kombinācijas. Otrā glezna var būt kopā ar trešo, ceturto, piekto...., četrpadsmito, bet ne ar pirmo, jo tāda kombinācija jau ir. Rezultātā plus 12 kombinācijas. tātad kopā jau 25 kombinācijas. Trešā glezna var būt kopā ar ceturto, piekto... četrpadsmito, bet ne ar pirmo un trešo, jo tādas kombinācijas jau ir. utt | |
| № 56392, Algebra, 9 klase Ludzu palidziet atrisinat vienadojumu sistemu
1) 6x-2y=15 x-2y=5
2) 5x-3y=-9 -3y+4x=-6
3) 5(x+2y)=x+8 4(x-3y)+5=-y+50 | | |
| | ![Korinte](/profiles/upic_35241.jpg)
![Korinte](/images/sch_level_sml_4.gif) Korinte | 1) 6x-2y=15 x-2y=5
6x-2y-(x-2y) = 15-5 6x-2y-x+2y = 10 5x = 10 x = 2
2 -2y=5 -2y = 5-2 y = - 3/2 = -1,5
2) 5x-3y=-9 -3y+4x=-6
5x-3y-(-3y+4x) = -9-(-6) 5x-3y+3y-4x = -3 x = -3
5*(-3) – 3y = -9 -15 – 3y = -9 -3y = -9+15 y = 6/(-3) = -2
3) 5(x+2y)=x+8 4(x-3y)+5=-y+50
5x + 10y –x = 8 4x – 12y +y = 50 – 5
4x + 10y = 8 4x – 11y = 45
4x+10y-(4x-11y) = 8-45 4x+10y-4x+11y = -37 21y = -37 y = - 37/21
4x + 10*(-37/21) = 8 4x – 370/21 = 8 4x = 8 + 370/21 4x = (8*21+370)/21 x = 538/(21*4) = 538/84 = 269/42 | | |
| | ![cittrons](/profiles/upic_10944.jpg)
![cittrons](/images/sch_level_sml_5.gif) cittrons | Te būs: 1) 6x-2y=15 x-2y=5 7x=20 x=2 6/7 2 6/7-2y=5 -2y=5-2 6/7 -2y=2 1/7 y= -1 1/7 2) 5x-3y=-9 -3y+4x=-6 9x=-15 x=-1 2/3 5*(-1 2/3)-3y=-9 -8 1/3 -3y=-9 -3y=-9+8 1/3 -3y=- 2/3 y=1/3 3) 5(x+2y)=x+8 4(x-3y)+5=-y+50 5x+10=x+8 4x-12x+5=-y+50 5x-x=8-10 8x+y=50-5 4x=-2 8x+y=45 x=-0.5 8*(-0.5)+y=45 -4+y=45 y=49
/ daļsvītra | | |
| | ![anjka](/profiles/upic_39153.jpg)
![anjka](/images/sch_level_sml_2.gif) anjka | 1) 6x-2y=15 x-2y=5
6x-2y=15 x=5+2y
6(5+2y)-2y=15 30+12y-2y=15 10y=-15 y=-1.5 x=5+2y=5+2*(-1.5)=5-3=2 2) 5x-3y=-9 -3y+4x=-6 *(-1)
5x-3y=-9 3y-4x=6
5x-4x=-9+6 x=-3 y=(-9-5x)/-3=-2
3) 5(x+2y)=x+8 4(x-3y)+5=-y+50
5x+10y=x+8 4x-12y+5=-y+50
4x+10y=8 *(-1) 4x-11y=45
-4x+-10y=-8 4x-11y=45
-21y=37 y=-37/21 x=269/21=12 17/21 | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | |
| | № 56520, Algebra, 9 klase Palīdziet lūdzu..... Atrisini Vienādojumu sistēmas ! 1) x²-y=-2 x-y=-2
2)Par 5 rūtiņu un 4 līniju burtnīcām jāmaksā 49 santīmi,bet par 3 rūtiņu un 2 līniju burtnīcām jāmaksā 27santīmi. Cik santīmus māksā viena rūtiņu burtnīca ? | | |
| | ![cikse973](/profiles/defined_pic_1.gif)
![cikse973](/images/sch_level_sml_0.gif) cikse973 | 1) x²-y=-2 x=y-2 -------- (y-2)² -y= -2 y²-y+2=o Tālāk ar diskriminantu. 2)rūtiņu burtnīca maksā 54 sant
| | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | 2) rūtiņu b. apzīmējam ar x, un līniju b. ar y. Risinām sastādot voienādojumu sistēmu.
5x+4y=49 3x+2y=27 l*(-2)
5x+4y=49 -6x-4y= -54 __________ -x= -5 x=5... tik santīmus maksā rūtiņu burtnīca Atbilde. Rūtiņu burtnīca maksā 5 santīmus. | | |
| | ![zaiga](/profiles/defined_pic_5.gif)
![zaiga](/images/sch_level_sml_0.gif) zaiga | 1)x²-y=-2 x-y=-2 x=-2+y (-2+y)²-y=-2 4+4y+y²-y=-2 y²+3y=-2-4 y²+3y=-6 y(y+3)=-6 y1=-6 y2=-9 x1=x-6=-2 x1=-8 x2=x-9=-2 x2=-11
2) 5x+4y=49 3x+2y=27
5x+4y=49 /:5 x+0,8y=9,8 x=9,8-0,8y
3(9,8-0,8y)=27 29,4-2,4y=27 -2,4y=27-29,4 -2,4y=-2,4 y=1
3x+2·1=27 3x+3=27 3x=24 x=8 rutinu burtn.maksā 8 sant. | |
| № 56789, Algebra, 9 klase Решение мне не особо нужно. Нужно начертить все эти функции на одной координатной плоскости, что бы получился рисунок. Помогите пожалуйста!!! | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | |
| № 58770, Algebra, 9 klase Palidziet.Uzdevums 1.13. tikai ludzu pilnu atrisinajumu. | | |
| | ![greatmind](/profiles/upic_52477.jpg)
![greatmind](/images/sch_level_sml_2.gif) greatmind | приложила файл | | |
| | ![Jack](/profiles/upic_52523.jpg)
![Jack](/images/sch_level_sml_0.gif) Jack | no jack | | |
| | ![žirka](/profiles/defined_pic_5.gif)
![žirka](/images/sch_level_sml_5.gif) žirka | Ludzu uzspied paldies | | |
| | ![edmunds](/profiles/defined_pic_4.gif)
![edmunds](/images/sch_level_sml_0.gif) edmunds | 1.13.
(6:3/5 - 1 1/6 * 6/7):(4 1/5 * 10/11 + 5 2/11) = (6/0,6 - 7/6 * 6/7) : (21/5*10/11 + 5 2/11) = (10-1):(210/55 +5 2/11) = 9 : (42/11 + 57/11) = 9 : (99/11) = 9 : 9 = 1 | |
| № 58782, Algebra, 9 klase Paliidziet!abus uzdevumus.Tikai ar pilnu aprekiinu. | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā! | | |
| | ![greatmind](/profiles/upic_52477.jpg)
![greatmind](/images/sch_level_sml_2.gif) greatmind | Bilde ir pārāk liela, tādēļ lejupieladēju to serverī. Nospied uz linku : http://radikal.ru/fp/dd16094d03714735840e4a1e08701d33
| |
| | № 58881, Algebra, 9 klase Salīdzini izteiksmes un liec starp tām atbilstošo vienādības vai nevienādības zīmi. 5) 0,7:0,9 un 0,9:0,7 6) -1/17:1/18 un -1/18:1/17 2.Pierādi nevienādību: 3)(a+2)²>8a 4) u(3-u)<1+u Salīdzini pēc lieluma: 3)u² un 2u-1 4) 6k²-9 un 4k⁴ Aprēķini tainstūra laukumu j tainstura malu garumi it a)6 un 7 cm b) 2 un 0,7 m c) 5,238 un 7,0085 cm d)6 2/5 un 8 1/2 cm e) 4 5/9 un 7 3/8 mm 4.Figūras perimetrs ir 8 cm. Aprēķini figūras laukumu ja visas figūras malas ir vienādas (6 malas)
| | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | 5) 0,7:0,9 < 0,9:0,7 6) -1/17:1/18 > -1/18:1/17
3)(a+2)²>8a a²+4a+4>8a a²-4a+4>0 4) u(3-u)<1+u 3u-u²<1+u -u²+2u-1<0 u²-2u+1>0
3)u² > 2u-1 4) 6k²-9 < 4k⁴
a)6 un 7 cm 6*7=42cm² b) 2 un 0,7 m 2*0,7=1,4 m² c) 5,238 un 7,0085 cm 5,238*7,0085=36,710523=7,1cm² (noapaļojot) d)6 2/5 un 8 1/2 cm 6,4*8,5=54,4cm² e) 4 5/9 un 7 3/8 mm 4 5/9*7 3/8=31 8/9 mm²
4. 8/6=1 1/3 ... tik liela ir viena mala (8/6)^6=5 451/729 | | |
| | ![xanthippe](/profiles/upic_47073.jpg)
![xanthippe](/images/sch_level_sml_2.gif) xanthippe | ;] | | |
| | ![lon92](/profiles/defined_pic_2.gif)
![lon92](/images/sch_level_sml_0.gif) lon92 | failā | |
|
|