![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 67525, Matemātika, 9 klase īstas daļas saucējs ir par 5 lielāks nekā skaitītājs.Ja daļas skaitītājam pieskaita 2,bet saucējam pieskaita 3,tad dotās un iegūtās daļas summa ir ½.Aprēķini doto daļu. | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | x/(x+5)=1/2 (x+3)/(x+5+2)=1/2 (x+3)/(x+7)=1/2 (2+3)/(3+7)=1/2 5/10=1/2 | |
| | № 67548, Matemātika, 9 klase http://www.dzm.lu.lv/mat/atbalsts1/Matematika9/PDF/4Temats/NobeigumaDarbsSkolenam1Var.pdf | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | KVADRĀTFUNKCIJA
1.uzd. a) (0; 3) b) y=0, ja x=3 c) max=4 d) E=(-∞; 4] e) augoša, ja x [-3; -1] f) x [-3; 1]
2.uzd. y=x2+4x-5
Turpinājums failā. | |
| № 67785, Matemātika, 9 klase http://www.dzm.lu.lv/mat/atbalsts1/Matematika9/PDF/2Temats/NobeigumaDarbsSkolenam1Var.pdf | | |
| | ![dance55](/profiles/defined_pic_5.gif)
![dance55](/images/sch_level_sml_0.gif) dance55 | Veiksmi":) | |
| № 67809, Matemātika, 9 klase http://www.dzm.lu.lv/mat/atbalsts1/Matematika9/PDF/3Temats/NobeigumaDarbsSkolenam1Var.pdf | | |
| | ![KEICHA25](/profiles/defined_pic_2.gif)
![KEICHA25](/images/sch_level_sml_3.gif) KEICHA25 | skat.pieikuma | |
| № 67856, Matemātika, 9 klase Horda AB,kuras garums ir 18 cm,no riņķa līnijas centra redzama 120 grādu leņķī.Aprēķini attālumu no riņķa līnijas centra līdz hordai AB! | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | |
| | № 67857, Matemātika, 9 klase Taisnleņķa trapeces pamati ir 30 cm un 40 cm,viens no leņķiem ir 60 grādi.Aprēķini trapeces perimetru! | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Dots: AB=30 AD=40 <D=60 grādi <A=<B=90 grādi
sin 30=AB/40 1/2=AB/40 2AB=40 AB=20
CD=50
P=20+30+40+50=140cm | |
| № 68209, Matemātika, 9 klase a)Uzskicē kvadrātfunkcijas y=ax²+bx+c grafiku,ja zināms, ka a<0 un b>0 b)Paskaidro,kā skicē tiek parādīts tas,ka a<0 c)Paskaidro,kā skicē tiek parādīts tas,ka c<0 c)Kādam nosacījumam jāizpildās attiecībā uz koeficientu b,lai kvadrātfunkcijas grafiks būtu simetrisks y asij. | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | b) Paskaidro, kā skicē tiek parādīts tas, ka a<0 Parabolas zari iz vērsti uz leju. c) Paskaidro, kā skicē tiek parādīts tas, ka c<0
Turpinājums failā. | |
| № 68315, Matemātika, 9 klase Divu secīgu pozitīvu pāra skaitļu kvadrātu summa ir lielāka nekā 202.Nosaki mazāko iespējamo pāra skaitli! | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | Mazākais iespējamais pāra skaitlis ir 10, jo: 10^2=100 un 12^2=144 100+144=244 | |
| № 68317, Matemātika, 9 klase Ja kvadrāta katru malu palielinātu par 6 cm,tad dotā un iegūtā kvadrāta laukumu summa ir lielāka nekā 146 cm. Nosaki mazāko iespējamo dotā kvadrāta malas garumu naturāla skaita centimetros!
| | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | mazākā mala=6 un otrā kvadrāta mala, palielinot par 6cm=12cm, jo 6^2=36 (6+6)^=121 121+36=180
ja mazākā mala ir 6 cm un palielinātā kvadrāta mala ir 12cm, tad S=180 | | |
| | ![Lachuks](/profiles/upic_42158.jpg)
![Lachuks](/images/sch_level_sml_5.gif) Lachuks | Failā | |
| | № 68320, Matemātika, 9 klase Astoņi studenti vakariņās pasūtīja lielo picu.Kā viņiem jārīkojas,lai sadalītu picu visiem vienādi?Kā vienādi sadalīt picu 9studentiem. | | |
| | ![paliidziiba01](/profiles/defined_pic_1.gif)
![paliidziiba01](/images/sch_level_sml_5.gif) paliidziiba01 | picas sadale 8 un 9 studentiem Sagriež picu uz pusi, tad katru pusi vēl uz pusi un katru no iegūtajām 4 daļām vēl uz pusi
Turpinājums failā. | |
|
|