![Atbilžu arhīvs](/images/wnd_title_pic_3.gif) | Atbilžu arhīvs | № 23436, Algebra, 9 klase (y=x²-2x-3 (x²+y²=4
??? | | |
| | ![cikite](/profiles/defined_pic_5.gif)
![cikite](/images/sch_level_sml_0.gif) cikite | 1.) x²-2x-3=0 Pēc Vjeta teorēmas x1= -1 un x2= 3 2.) otrajam vienādojumam ir grafiskā atrisināšana, jāzīmē riņķis koordinātu plaknē, kura virsotne ir 4 | | |
| | ![buciite](/profiles/defined_pic_2.gif)
![buciite](/images/sch_level_sml_0.gif) buciite | 1) y=x²-2x-3 D= 4+2·3·1=4+6=10 x=(4+√10)÷2 x=(4-√10)÷2
2)x²+y²=4 y²=4-x² x²+4-x²=4 4=4
| | |
| | ![medmaasinja](/profiles/defined_pic_5.gif)
![medmaasinja](/images/sch_level_sml_0.gif) medmaasinja | (y=x²-2x-3 (x²+y²=4
x²+(x²-2x-3)=4 x²+x²-2x-3-4=0 2x²-2x-7=0 D=b²-4ac=(-2)²-4·2·(-7)= 4+56=60 x=(-b-√D)÷2a= (2-4√15)÷2·2= (1-2√15)÷2=½-√15 x=(-b+√D)÷2a= (2+4√15)÷2·2= (1-2√15)÷2=½+√15
x²+y²=4 -> y²=4-x²
y²=4-(½-√15)² y²=4-(½+√15)² y²=4-¼+15 y²=4-¼-15 y²=18¾ y²=-11¼ y=√18¾ y=√-11¼
Atb: x(1)=½-√15 y(1)=√18¾ x(2)=½+√15 y(2)=√-11¼ | | |
| | ![baltais puucens](/profiles/upic_3779.jpg)
![baltais puucens](/images/sch_level_sml_0.gif) baltais puucens | te buus :) | |
| | № 23452, Algebra, 9 klase Jaatrisina Nevienadiba ! | | |
| | ![BuDaa](/profiles/defined_pic_4.gif)
![BuDaa](/images/sch_level_sml_0.gif) BuDaa | a) diskriminants ir -236, respektīvi no negatīva skaitļā nevar izvilkt kvadrātsakni un tādēļ atbildes nav b)diskriminants ir -12, un arī nav atbildes jo ir negatīvs skaitlis | | |
| | ![Thar](/profiles/defined_pic_4.gif)
![Thar](/images/sch_level_sml_0.gif) Thar | 1)Neiespējami, jo no mīnusa kvadrātsakni vilkt nedrīkst 2)Pēc Vjeta teorēmas | | |
| | ![dargumins21](/profiles/defined_pic_3.gif)
![dargumins21](/images/sch_level_sml_0.gif) dargumins21 | a) 7x2-4x+9=O D=b2-4ac D=16-252 nav saknu XE{-bezgaliba +bezgaliba | | |
| | ![kašķīte](/profiles/defined_pic_2.gif)
![kašķīte](/images/sch_level_sml_0.gif) kašķīte | a)7x²-4x+9<=0 7x²-4x+9=0 D=(-4)²-4·7·9=16-252=-251 (D ir mazāks par 0, kvadrātsakni izvilkt nevar) Tas nozīmē, ka sakņu nav un parabola jāzīmē ar zariem uz augšu virs x ass.
b)(x+5)²+3>=0 x²+10x+25+3=0 x²+10x+28=0 D=10²-4·1·28=100-112=12 x1=(-10+√12)/2·1=(-10+2√3)/2=2(-5+√3)/2=-5+√3 x2=(-10-√12)/2·1=(-10-2√3)/2=2(-5-√3)/2=-5-√3 | | |
| | ![kriistaps](/profiles/defined_pic_5.gif)
![kriistaps](/images/sch_level_sml_0.gif) kriistaps | Otrajaa piemeeraa lieto formulu (a+b)² = a² + 2ab + b², ja a=x un b=5 | |
| № 23453, Algebra, 9 klase Dots, ka a+b+c=0 un a≠0. Pierādīt, ka vienādojumam ax2+bx+c=0 ir saknes (varbūt vienādas), un izsacīt tās, neizmantojot kvadrātsaknes zīmi. | | |
| | ![bavarde](/profiles/upic_1436.jpg)
![bavarde](/images/sch_level_sml_4.gif) bavarde | Tad viens no saknēm ir vienāds ar 1, bet otro pēc Vjeta teorēmas ir vienāds ar c/a | | |
| | ![arieta](/profiles/defined_pic_2.gif)
![arieta](/images/sch_level_sml_5.gif) arieta | Uzdevuma ris. failaa | | |
| | ![Satan](/profiles/upic_3853.jpg)
![Satan](/images/sch_level_sml_0.gif) Satan | ja a≠0 tad...
x1/2=-b² +/- √D÷2a(diskriminants)
domāju ka nesapratīsi, jo te nevar uzrakstīt tā kā jāraksta, taču tikai jāieliek iekšā skaitļi un jābūt ok.. sūdīgi saprast.. | | |
| | ![admins](/profiles/defined_pic_1.gif)
![admins](/images/sch_level_sml_0.gif) admins | risinājumi bildē
| |
| № 23463, Algebra, 9 klase Uzzīmē funkcijas y=-x²+4 grafiku un izpēti šo funkciju! | | |
| | ![bavarde](/profiles/upic_1436.jpg)
![bavarde](/images/sch_level_sml_4.gif) bavarde | Ris. skat. failaa | | |
| | ![chalis](/profiles/defined_pic_4.gif)
![chalis](/images/sch_level_sml_0.gif) chalis | Viss risinājums redzams bildē! | | |
| | ![bastotaajs](/profiles/upic_3659.jpg)
![bastotaajs](/images/sch_level_sml_0.gif) bastotaajs | Viss ir bildēs. Zīmējums un pārejais... | |
| № 23568, Algebra, 9 klase решить систему: 30y-5x-xy=150 70-2x+2y=62 | | |
| | ![Bloks](/profiles/defined_pic_3.gif)
![Bloks](/images/sch_level_sml_0.gif) Bloks | 30y - x - xy = 150 2y = 62 - 70 +2x
30y - x -xy = 150 y = -4 +x
30(x - 4) - x - x(x - 4) = 150
30x - 120 - x - x² + 4x - 150 = 0
-x²+ 33x - 270 = 0 · -1
x² - 33x +270 = 0 D=(-33)²- 4 · 270 = 1089 - 1080 = 9
x1=(33 + √9)÷2=36÷2= 18 x2=(33-√9)÷2=30÷2=15
y1=x - 4 = 18 - 4 = 14 y2=15 - 4 = 11
Atbilde: (15;11) un (18;14) | | |
| | ![Meiteens](/profiles/defined_pic_2.gif)
![Meiteens](/images/sch_level_sml_0.gif) Meiteens | всо в файл... Пожалуйста! | | |
| | ![chalis](/profiles/defined_pic_4.gif)
![chalis](/images/sch_level_sml_0.gif) chalis | 30y-5x-xy=150 70-2x+2y=62 |:2 35-x+y=31 => x=4+y
30y-5(4+y)-y(4+y)=150 30y-20-5y-4y-y²-150=0 -y²+21y-170=0 D=441-4*170=441-680=-239 D<0 => x,y - tukša kopa
| |
| | № 23714, Algebra, 9 klase ((m-2)x)²-4·4·(-4)= | | |
| | ![Markoo](/profiles/defined_pic_4.gif)
![Markoo](/images/sch_level_sml_0.gif) Markoo | = (m-2)x²- 4· (-16)= =mx²-2x²+64
talak man liekas neko nevar vairak izdariit! | | |
| | ![catwoman](/profiles/upic_3383.jpg)
![catwoman](/images/sch_level_sml_0.gif) catwoman | ((m-2)x)²-4·4·(-4)=0 (mx-2x)²+64=0 m²x²-4mx²+4x²+64=0 x²(m²-4m+4)=64 x²=64 vai m²-4m+4=64 x=+/-8 m²-4m-60=0 D=16+240=256 m=(4+16)/2=10 m=(4-16)/2=-6 | | |
| | ![buciite](/profiles/defined_pic_2.gif)
![buciite](/images/sch_level_sml_0.gif) buciite | (mx-2x)²+64=m²x²-4x²+64
| | |
| | ![kašķīte](/profiles/defined_pic_2.gif)
![kašķīte](/images/sch_level_sml_0.gif) kašķīte | ((m-2)x)²-4·4·(-4)= (mx-2x)²+64= m²x²-2x²m-2mx+4x+64 | | |
| | ![irina](/profiles/upic_2099.jpg)
![irina](/images/sch_level_sml_1.gif) irina | ((m-2)x)²-4·4·(-4)=((m-2)x)²-4·4·(-4)=((m-2)²x²) +64=((m²-4m+4)x²)+64= =x²m²-4mx²+4x²+64
| | |
| | ![susuriite](/profiles/upic_4636.jpg)
![susuriite](/images/sch_level_sml_0.gif) susuriite | ((m-2)x)²-4·4·(-4)= =mx²-4x²-4·4·(-4)= =mx²-4x²-64
bet neesmu pārliecināta.. :( | | |
| | ![bavarde](/profiles/upic_1436.jpg)
![bavarde](/images/sch_level_sml_4.gif) bavarde | ((m-2)x)²-4·4·(-4)=(mx-2x)²+64=m²x²-4mx²+4x²+64 | |
| № 23746, Algebra, 9 klase -2x²+12x-18=0 | | |
| | ![spooky](/profiles/upic_4048.jpg)
![spooky](/images/sch_level_sml_0.gif) spooky | Bilde.. piedod par sliktu bildi =\ | | |
| | ![Dark Phoenix](/profiles/upic_4681.jpg)
![Dark Phoenix](/images/sch_level_sml_0.gif) Dark Phoenix | -2x²+12x-18=0 / :(-2) x² -6x +9 =0 x1 + x2=6 x1=3 x1 * x2=9 x2=3
Atbilde. x=3 | | |
| | ![susuriite](/profiles/upic_4636.jpg)
![susuriite](/images/sch_level_sml_0.gif) susuriite | -2x²+12x-18=0 D=b²-4ac=12²-4·(-2)·(-18)=144-144=0 D=0; 1 sakne x=-b+√D ÷2a= -12+√0 ÷2·(-2)=-12÷(-4)=3 | | |
| | ![DeteCtiV](/profiles/defined_pic_1.gif)
![DeteCtiV](/images/sch_level_sml_0.gif) DeteCtiV | -2x²+12x-18=0 visu izdalam ar -2 x²-6x+9=0 Tagad izmantojam Vjeta teorēmu x1+x2=6 x1·x2=9 Šitiem abiem sistēmas zīme
x1=3 x2=3 tātad vienīga atbilde x=3 | | |
| | ![kašķīte](/profiles/defined_pic_2.gif)
![kašķīte](/images/sch_level_sml_0.gif) kašķīte | -2x²+12x-18=0 || pareizina ar (-1) 2x²-12x+18=0 || izdala ar 2 x²-6x+9=0
D=36-4*1*9=0 x1=(6+0)/2=3 x2=(6-0)/2=3 | |
| № 23795, Algebra, 9 klase Aprekinat 3x²-2x-6=0 ? | | |
| | ![Леса](/profiles/upic_2976.jpg)
![Леса](/images/sch_level_sml_1.gif) Леса | 3x²-2x-6=0 D=b²-4ac= (-2)²-4*3 (-6)=76 x1,2= -b+-√D drobj 2a x1=1-√19 drobj 3 x2= 1+√19 drobj 3 | | |
| | ![kašķīte](/profiles/defined_pic_2.gif)
![kašķīte](/images/sch_level_sml_0.gif) kašķīte | 3x²-2x-6=0 D=4-4*3*(-6)=4+72=76 x1=(2+√76)/6=(2+2√19)/2=2(1+√19)/2=1+√19 x2=(2-√76)/6=(2-2√19)/2=2(1-√19)/2=1-√19 | | |
| | ![Janks](/profiles/upic_4865.jpg)
![Janks](/images/sch_level_sml_0.gif) Janks | 3x²-2x-6=0 y²-2y-6·3=0 (palīgvienādojums-x apzīmē ar y un c pareizina ar a[attiecīgi 6·3]) y²-2y-18=0 nav atrisinājuma(pēc vjeta teorēmas) | | |
| | ![ivitinja](/profiles/defined_pic_2.gif)
![ivitinja](/images/sch_level_sml_0.gif) ivitinja | Ris. skat. failaa | | |
| | ![bukss_a](/profiles/upic_4597.jpg)
![bukss_a](/images/sch_level_sml_0.gif) bukss_a | 3x²-2x-6=0 D=4-4*3*(-6)=4+72=76 x=(2+-√76)/6 x=(2+-4√19)/6 x1=2(1-2√19)/6=1-2√19/3 x2=2(1+2√19)/6=1+2√19/3 | |
| № 23824, Algebra, 9 klase (x+5)²-x²<7x+4 | | |
| | ![Leschinho](/profiles/upic_3108.jpg)
![Leschinho](/images/sch_level_sml_0.gif) Leschinho | (x+5)²-x²<7x+4 x²+10x +25 -x²<7x+4 10x-7x<4-25 3x<-21 x<-7 | | |
| | ![marcizz32](/profiles/upic_3605.jpg)
![marcizz32](/images/sch_level_sml_0.gif) marcizz32 | (x+5)²-x² < 7x+4 x²+25- x² < 7x+ 4 -7x < 4- 25 -7x < -21 7x < 21 x < 21÷ 7 x< 3 | | |
| | ![murrmulis >.<](/profiles/upic_4488.jpg)
![murrmulis >.<](/images/sch_level_sml_0.gif) murrmulis >.< | 1) (x+5)²-x²<7x+4 x²+10x+25-x²<7x+4 3x< -21 x< -7 | | |
| | ![kašķīte](/profiles/defined_pic_2.gif)
![kašķīte](/images/sch_level_sml_0.gif) kašķīte | (x+5)²-x²<7x+4 x²+10x+25-x²<7x+4 x²+10x+25-x²-7x-4<0 3x+21<0 3x<-21 x<-21/3 x<-7
Jāuzzīmē taisne, jātliek -7, un jāaizkrāso taisnes daļa, kas atrodas pa kreisi no -7. Tas nozīmēs, ka x piederēs intervālām (- bezgalība, -7) | | |
| | ![edib0y](/profiles/defined_pic_1.gif)
![edib0y](/images/sch_level_sml_0.gif) edib0y | (x+5)²-x²<7x+4 x²+10x+25-x²<7x+4 10x+25<7x+4 3x<-21 x<-7 | |
| | № 23841, Algebra, 9 klase Uzdevums bildē ar visu aprakstu. | | |
| | ![Meiteens](/profiles/defined_pic_2.gif)
![Meiteens](/images/sch_level_sml_0.gif) Meiteens | S=200*80=16000cm² augsa ir pusrinkis.. 80 cm ir diametrs S=(pī*r²)/2=(3.14*40²)/2=2512cm² S(kopejais)=2512+16000=18512cm² | | |
| | ![Leschinho](/profiles/upic_3108.jpg)
![Leschinho](/images/sch_level_sml_0.gif) Leschinho | Redzi pusrinki? S=ПR² /2 R=80/2=40 S(r.)=П*40²/2=2512 cm² Otras dalas laukums S(taisnst.)=80*200=16000cm² S(piln)=16000+2512=18512cm² | | |
| | ![edib0y](/profiles/defined_pic_1.gif)
![edib0y](/images/sch_level_sml_0.gif) edib0y | {durvju apaksdalja ir taisnsturis, bet auksdala ir puse no rinkja}
80*200+½(40²*pi)= =16 000+½5 026,54825= =18 513,2741cm³
| | |
| | ![kašķīte](/profiles/defined_pic_2.gif)
![kašķīte](/images/sch_level_sml_0.gif) kašķīte | Vispirms aprēķini taisnstūrim laukumu S=80*200=16000
Tad aprēķini riņķim laukumu S=Pī*R=3,14*40=125,6 (Riņķa diametrs ir 80, rādiuss būs puse 40)
Tā kā mums ir puse no riņķa, tad riņķa laukums jādala ar 2 un tas būs 62,8.
tagad saskaitam taisnstūra laukumu un pusriņķa laukumu kopā S=16000+62,8=16062,8 | | |
| | ![bukss_a](/profiles/upic_4597.jpg)
![bukss_a](/images/sch_level_sml_0.gif) bukss_a | laukums bez augseja loka ir 200*80=16000cm², bet es nezinu ka to kupolu apreikinat, ja zinatu ka tas ir tiesi puse no rinka, tad var izmantot sadu formulu ta pusloka pareikinasanai pi*R²/2 | |
|
|