| Atbilžu arhīvs | № 20235, Integrēta mācība, 4 klase kak po ispanski rabochij | | |
| |
AndR | El obrero | | |
| |
Emik | aceñero m мельник; рабочий на мельнице achicador m 1) горн. рабочий, откачивающий воду; 2) черпак (для вычерпывания воды из лодок)
achichincle, achichinque m М. 1) горн. раб | |
| | № 26036, Integrēta mācība, 7 klase Объяснить термин "интегрированное учение". Срочно! | | |
| |
rayder | обясняемое учение | | |
| |
agent. | ИНТЕГРИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ – обучение и воспитание детей с проблемами в развитии в учреждениях общей системы образования в едином потоке с нормально развивающимися детьми.
| |
| № 28884, Integrēta mācība, 11 klase Lūdzu palīdziet kāds, ievietojiet ZPD Anotācijas paraugu! PALDIES jau ieprieksh | | |
| |
krabinators | ANOTĀCIJA
Nepieciešamais uzturs sportistam- augstu rezultātu sasniegšanai. Kārlis Rozitīs, darba vadītāja Alūksnes Valsts ģimnāzijas skolotājs Andris Krasts. Darbā analizēts – sportistam nepieciešamo vielu raksturojums, vielas, kas negatīvi ietekmē sportista sasniegumus. Vielas, kas jālieto pirms slodzes, tās laikā un pēc tās. Darba mērķis: noskaidrot kā sasniegta labus rezultātus sportā. Uzzināt vielu ietekmi uz sportistu, noskaidrot, kā izmainās organisma vielmaiņa pastiprinātas slodzes apstākļos. Darba uzdevumi: 1. Iepazīties ar sportistam vajadzīgajām vielām. 2. Analizēt uzturā vajadzīgo vielu iedarbību. 3. uzz | |
| № 32547, Integrēta mācība, 10 klase Uztaisiet lūdzu prezentāciju uz 10 slaidiem. Vienalga par kādu tēmu. Galvenais lai būtu 1) tās tēmas izklāsts saturā 2) pastāsts par tēmu prezentācijā + pa vidu vienādus virsrakstus, vienādu slīdu maiņu un DAUDZ un DAŽĀDUS Show elementus. 3)beigās izmanotais literatūras sarakts 4) slīds "beigas"
| | |
| |
snow | http://yy.lv/download.php?f=125415 te es ieliku, vienkarshi shis neatbalsta ppt | |
| № 34738, Integrēta mācība, 4 klase Ka var atzities meitenei milestiba. wajg uzrakstit vestuli.
un ka to izdarit? | | |
| |
Cepuums | āāmm. xD vnk uzsāc sarunu. xD uuun parlicinies kad tu winai patic. xD jõ lai nesaank kad winja saks rēkt; kr4 pasaki čau ka iet bla.bla.blā.. ;D un sac runat piem. izsaki winjai kaut kadus komplimentus bla.bla,blā ;D un pasaki kād sanacis tā kad tu winu mīīli. xD ;D* ai nu wismaz man tā atzinās Maartinjsh` xDDD | | |
| |
Marionetka74 | Vajag to izdarit smuki.Noperc pukītes ieliec pukiitees ziimi un atstaaj pie durviim piezvani un muuc lejaa,bet tikai paskaties lai vecaaku nav maajaas,savaadaak mamma var durvis atveert. | | |
| |
agent. | tu vari nopirkt serkano kartonu un apdedzinat to sirds forma un uz ta uzrakstit .. tas izskatisies ljoti romantiski un feni :) | | |
| |
cittrons | Ja man butu meitene tad es vinai pielabinatos visu laiku daritu ta ka vina veletos davinatu davanas un tad kad vina butu loti laimiga tad pateiktu ka esmu tevi iemilejies
P.S talak vari padomat ta ir tikai doma | | |
| |
sauliite13 | uzraksti kādu mīļu dzejolīti, piemēram:
Es mīlu tāpēc,ka starp mums ir aiza; Kur visi izdzirdamie soļi gaist. Es mīlu tādēļ,ka starp mums ir vārdi; Kuri neizteikti dziļi krūtīs kaist. Es mīlu tādēļ,ka tik vēja šalkās ir mūsu satikšanās prieka zvans un tādēļ,ka tu šodien mani mīli, Bet rīt varbūt jau nebūsi mans. Es mīlu tādēļ,ka šai mīlas dziesmai Ir gaviļu un reizē moku takts Un,ka starp manu un tavu dienu lauž visus tiltus bezgalīga nakts!
Ja tu nevēlies atklāt savu vārdu tad paraksties kā: slepenais pieludzējs vēl dzejolīšī www.apsveicam.lv | |
| | № 37172, Integrēta mācība, 9 klase Uzrakstīt argumentu eseju! :)
Tēmas
1) Iedzīvotāju skaita pieaugums 2) Urbanizācija 3) Globalizācija
Vārdu skaits 180 - 250 vārdi
Vēlu veiksmi, kas pirmais izpildīs būs paldies :) | | |
| |
Ichimaru | Globalizacija ir daudzskautnains process, saistits ar ekonomiskam, socialam, tehnologiskam, politiskam un citam izmainam, kuru rezultata vairums pasaules valstu un geografisko regionu klust savstarpeji ciesak saistiti, tacu ari vairak atkarigi viens no otra. Prakse globalizacija izpauzas pieaugosa precu un pakalpojumu, ka ari kapitala, naudas un iedzivotaju plusma starp valstim. Ari intensivaka informacijas un zinasanu, ka ari tehnologijas un inovaciju izplatisanas pasaule raksturo globalizacijas procesu.
Turpinājums failā. | |
| № 48806, Integrēta mācība, 12 klase Nepieciešama informācija par rekonstrukciju,! | | |
| |
zahar | не знаю, это ли тебе надо ( смотри файл
Saskaņa ar VBN 3.2.1 apakšnodaļu gadījumos, kad ir iecerēta būves vai būves daļas, telpu grupas renovācija (pārbūve) un būves vai būves daļas, telpu grupas funkcijas maiņa, ja netiek skartas trešo personu īpašuma tiesības, tiek piemērota vienkāršota būvniecības atļaujas saņemšanas procedūra, aizpildot Apliecinājuma karti.
Turpinājums failā. | | |
| |
GliTTeR | Vienkāršota rekonstrukcija ir gadījumos, kad tiek veikta būves vai tās daļas funkcijas (lietošanas veida) maiņa bez pārbūves vienkāršotas rekonstrukcijas ierosinātājs ir tiesīgs uzsākt paredzēto saimniecisko darbību. Šajā gadījumā būvvalde piecu darbdienu laikā, pēc ieceres akceptēšanas un attiecīgās atzīmes izdarīšanas apliecinājuma kartē, nosūta to Valsts zemes dienestam grozījumu (izmaiņu) izdarīšanai būves vai telpu grupas tehniskās inventarizācijas lietā Ar būves vai telpu grupas tehnisko inventarizāciju saistītos izdevumus sedz pasūtītājs | |
| № 52748, Integrēta mācība, 11 klase pēc steheometriskās shēmas N2--->2KNO3aprēķini kālija nitrāta masu,ko var ieūt no 4,48m3(kubikmetra)slāpekļa! palīdziet lūdzu izpil'dit mēģināju, taču man kaut kas nesanāca ar atbildi! būšu Jums ļoti pateicīga! | | |
| |
Korinte | V(N2) = 4,48 * 1000 = 4480 l n(N2) = V/V0 = 4480/22,4 = 200 mol n(KNO3) = 2 * n(N2) = 2 * 200 = 400 mol m(KNO3) = n*M = 400*(39+14+3*16) = 400*101 = 40400 g = 40,4 kg | |
| № 59315, Integrēta mācība, 11 klase Ekonomika uzdevumi. | | |
| |
davigog | Lūdzu piespied PALDIES! | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
lietotajs | izpildiju 1 un 2 uzdevumu | |
| | № 62328, Integrēta mācība, 12 klase 1. Izmantojot dažādu pētījumu datus, vērtēt jauniešu veselības paradumus, izanalizēt situāciju un definēt galvenos riska faktorus iedzīvotāju saslimstībai.(Latvijas skolēnu veselības paradumu pētījums)
| | |
| |
paliidziiba01 | uzskaitīti ir visi paradumi, bet smalkāk izvēlējos apskatīt uztura paradumus. Tā kā bija vajadzīga arī pētošā daļa, tika iekļautas arī diagrammas
Jauniešu veselības paradumi Veselība ir viens no svarīgākajiem mūsu dzīves rādītājiem. Jauniešu veselībai ir jāpievērš īpaša uzmanība, jo šajā vecuma periodā rodas papildus vēlēšanās izmēģināt dažādas kaitīgās vielas. Ļoti liels mīnuss ir, ja jaunietis izjūt sociālos un emocionālos trūkumus, jo tad tas ir papildus motivators savas veselības kaitēšanai (dzeršana). Jaunieši nemaz neaizdomājas par to, ka kaitē savai veselībai, kad lieto atkarību izraisošas vielas (alkohols, cigaretes, narkotikas). Pie veselības paradumiem pieder vairākas lietas, kā piemērus varu minēt – brokastošanu, augļu ēšanu, dārzeņu ēšanu, saldumu ēšanu, saldināto gāzēto dzērienu dzeršanu, diētas ievērošanu, zobu tīrīšanu, fiziskās aktivitātes, televizora skatīšanos, datora lietošanu, smēķēšanu, alkohola lietošanu. Tālāk tiks aplūkoti aptauju dati, kurus ir veikusi Latvijas skolēnu veselības paradumu pētījuma darba grupas locekle Iveta Pudule.
Turpinājums failā. | | |
| |
Siren | Kā galvenus riska faktorus var minēt augļu un dārzeņu nepietiekams patēriņš jauniešu vidū, kā arī smēķēšanu un alkohola lietošanu.
Informāciju par datiem var paņemt no http://www.spkc.gov.lv/veselibu-ietekmejoso-paradumu-petijumi/ uzpiežot uz failu "Latvijas skolēnu veselības parādu pētījums" | |
|
|