| Atbilžu arhīvs | № 21943, Latviešu literatūra, 11 klase Druzja pomogite... >>>SEGODNJA <<< .... Nuzen kratkij pereskaz rasskaza - " Ka Es Braucu Ziemelmeitas Lukoties "( Avtor -Karlis Skalbe) - Mozno na russkom . Eto iz u4ebnika Latviesu Literaturas Hrestomatija 11. klasei | | |
| |
omnium | Мальчик решил увидеть эту мэйту и поплил на лодке в её страну. Плыл день и ночь. Сквозь волны и ветер.
Когда приплыл огромные охранники из гор его не пускали и он проплыл кругом. В этой стране все были маленькие и толстые, всё время только ели и спали. Маленькие домики были похожи один на другой. В небе весели ложки.
Мальчику приснился сон, где он увидел Земельмейту и закомчал. Все проснулись и хотели его наказать, так как он нарушил покой. Он согласился уйти от них, и звал других за собой. Но все думали, что дальше ничего нет и не пошли за ним. А мальчик продолжил свой путь. | | |
| |
Anjutik | В книге, написанной латвийским писателем Карлисом Скалбе, рассказывается о путешествии молодого юноши к Деве Севера, что живет за морем в алмазном дворце и сплетает из лучей волшебные венки. Самые пылкие юноши едут посмотреть на нее, и самому смелому и отважному она подает лучистый венок и усаживает рядом с собой на осыпанное алмазами ложе. | |
| | № 22132, Latviešu literatūra, 11 klase Uzrakstiet ludzu kadu latvieshu dzejoli un autoru | | |
| |
labaakaa | Imants Ziedonis Sliņķu dziesma (1968)
Eh, nedariet to šodien, Ko padarīt var rīt. No maza atvēziena Uzreiz trīs priedes krīt,
Bet kāpēc man tās jācērt, Ja tās var nocirst cits. Es saku: man sāp vēders, - Un labi ļaudis tic.
Ja prasa: “Kas te atbild?” – Tad teic: “Viss kolektīvs.” Jo tā tu vienmēr būsi No atbildības brīvs.
Un, miets ja nelien zemē, Tad nevajaga dzīt. Un nedariet to šodien, Ko padarīt var rīt.
| | |
| |
sexy | Tur Daugavas krastos ir meiteņu daudz, Un vienu par manu starp viņām tur sauc. Ko meklēju citur? Vai viņu es vīlu? Nē, viņu un dzimtenes lielumu mīlu. Gundars Plavkalns | | |
| |
Vinipuh | Jānis Rokpelnis
Orfejs kurmis ar cīruļa spārniem Orfej, kur ej, kur ej? Notis sijā kā kviešus kas? Sader nesader Pas nesapas
Kas tevī taurē Kas tevī rej Auro lauri Līdz pazemei
Saule trakodama tek Aklā zelta tablete Logs aizrestots Ar arfas stīgām
Orfej, kam mēs no pīšļiem dīgām? | | |
| |
masazh | ALEKSANDRS CAKS Miglā asaro logs. Ko tur liegties, nav vērts: Tikai tevi es mīlējis esmu. Kādā dīvainā sulā savas lūpas tu mērc, Ka tās kvēl ar tik sarkanu dvesmu?
Tur, kur bulvāri kūp, tevi satiku reiz Un vairs nezinu miera ne mirkli. Uz tā stūra, kur lūdz naudu ubags sev greizs, Mani samīs drīz ilgas kā zirgi.
Vai tā diena vai nakts, ielās klīstu viens pats, Rauju lapas no kokiem un ceru, Ka uz kādas no tām būs tavs skūpsts vai tavs mats, Bet -- tās tukšas es notekās beru. | | |
| |
CheRry | Ojārs Vācietis. ***
Es arī pats savu dzērvi aizsūtīju uz ziemeļiem - tur ir tik īsas vasaras, ka vajag daudz dzērvju.
Uz dienvidiem lidotojot, viņas pār mani katra pa dzērvenei nomet.
Un šajā rubīnu lietū viena oga ir lielāka.
Aleksandrs Čaks Atzīšanās Miglā asaro logs. Ko tur liegties, nav vērts: Tikai tevi es mīlējis esmu. Kādā dīvainā sulā savas lūpas tu mērc, Ka tās kvēl ar tik sarkanu dvesmu?
Tur, kur bulvāri kūp, tevi satiku reiz Un vairs nezinu miera ne mirkli. Uz tā stūra, kur lūdz naudu ubags sev greizs, Mani samīs drīz ilgas kā zirgi.
Vai tā diena vai nakts, ielās klīstu viens pats, Rauju lapas | |
| № 22148, Latviešu literatūra, 11 klase Mērnieku laiki , apraksts par notikumiem mērnieku laikos , kas tur notiek , aprakstīt par "Mērnieku laiki" grāmatu vai izrādi ,( ja izrādi - kādi aktieri,tēlojums,sižets ) , aprakstīt par sižetu spilgtākajiem notikumiem - kukuļņemšanu , par abiem novadiem čangaliešiem un slātaviešiem , par zemju pārmērīšanu , par Oļiņu un Gaitiņu attiecībām , un par Lienu un Kasparu . Aprakstīt par tēliem : Švauksts , Pietuka krustiņš , Ķencis , Liena , Kaspars , Oļinieks ,Oļiņu tēvs , Prātinieks . | | |
| |
agent. | ta ir recenzija !! izveles vaidzigo !!! aprakstits ir apsaluti viss !! | | |
| |
Anjutik | failaa | |
| № 22152, Latviešu literatūra, 11 klase Vajag "Mernieku laiks" varonja raksturojums (Tenis) | | |
| |
vitaljok | Liena - skaista meita. Olinietas audzekne. Dzīvo Oliņos Kaspars- jauns puisis. Dzīvo Gaitiņos. Patīk lasīt, daudz filosofē Oļiniete - Olinetu māju saimniece. Bieezi piesauc Dievu, pat biezi rikotiedams nepareizi. Bagata. Oliniņš- vēcs vīrities. Ļoti bieži dzied berēs. Tenis un Ilze Gaitiņi - Kaspara vecāki, nabazdzīgi Pratnieks - jauns bagāts vīrietis. Dzimis vadonis. Starpnieks starp mērnieku un zemniekam Ķencis- letticīgs. Nu bez kaušanas jau pasaule nevar pastavēt Annuže- dzīvo Gaitiņos ka palīdze Lienas un Trinas samainitāju | | |
| |
agent. | ta ir recenzija !! izveles vaidzigo !!! aprakstits ir apsaluti viss !! | | |
| |
Anjutik | Tenis – egoists vieglprātības dēļ. Viņš netiecas pēc citu mantas, bet arī neinteresējas par citiem cilvēkiem, viņu rūpēm, sāpēm. Tenis rīkojas tā, kā viņam patīk. Oļinietes savaldībai ir despotisks raksturs. Visiem jārīkojas tā, kā to par labu atzinusi Oļiniete. Vīru viņa pilnīgi pakļāvusi savām iegribām. Kasparu un Lienu Oļiniete nevar ieredzēt viņu patstāvības dēļ. Mantas vairošanai Prātnieks izmanto visus līdzekļus Viņš nevilcinās krāpt pat Oļiņus, kuru meitu grib precēt. Švauksts, Pietuka egoisms saplūst ar viņu dižošanos, slavas kāri. failaa taalaak | |
| № 22830, Latviešu literatūra, 11 klase nado so4enit skazku na Lat. jaz vot tema ====> ""Ziemasvetku pasaule""
Do 4etvegda pomagite | | |
| |
Ritlz | Держи файлег | | |
| |
irina | ;))) | |
| | № 23318, Latviešu literatūra, 11 klase Lūdz palīdziet uzakstīt eseju ''Man tuvas atziņas A.Čaka dzejā''! Paldies | | |
| |
whatever | Iteiekšu tev tēmas, kuras aprakstīt (to tu pats mācēsi noteikti - ja būs par ko rakstīt, tālāk būs vieglāk pildīt md): Rīga Čaka dzejā (vienkāršie, parastam cilvēkam saprotamie vārdi, bez dzejniekiem raksturīgā dramatisma, bet Čaka, kā vienkārša Rīgas iedzīvotāja atklāsmes), Čakam raksturīga atziņa, ka viņš noveco, viss modernizējas, un agri vai vēlu vecais tiks "izmests miskastē" un aizstāts ar visu jaunu un modernu (ormaņi ar auto utt.) - uzraksti par to, ka piekrīti šai atziņai, ka viss mainās, turklāt ļoti strauji. Veiksmi! :)) | | |
| |
wiper | risinaajums failaa :) | | |
| |
Satan | Lūdzu, darbs ļoti labs, ceru mācēsi izvilkt sev vajadzīgo un ceru uz pāris punktiem no Tevis.. ;) | |
| № 23662, Latviešu literatūra, 11 klase Uzrakstiet lūdzu publisko runu par tēmu dažādā pasaule un mana vieta tajā. :* | | |
| |
TiMER | Kā jau jūs zināt pasaule ir ļoti daudzveidīga un arī cilvēki, kas tajā dzīvo. Katrai dzīvajai radībai tajā ir sava vieta. Katram arī ir savs darbs, kas ir jāpilda lai izdzīvotu. Dievs izlemj katra vietu šajā pasaulē, bet visu pārējo jāparūpējas pašam cilvēkam vai dzīvniekam.... | | |
| |
AndR | failaa | |
| № 23777, Latviešu literatūra, 11 klase lūdzu atsūtiet kādi ir latvijas simboli...izņemot Latvijas karogu, ģērboni, himnu) | | |
| |
killer5135233 |
Simboli Latvijas republika tika nodibināta 1918.gadā. Tās valstiskie simboli ir pārdzīvojuši valsts izveidošanas, karu, okupāciju un atbrīvošanu gadsimtu. Tajos ietvertas vēsturiskās un kultūras vērtības, kā arī to cilvēku vērtības, kuri tūkstošiem gadu dzīvojuši pie Baltijas jūras. Ozols, dzintars, ūdeņi un zeme ir tikai daži no daudzajiem dabas simboliem, kuri parādās Latvijas dizainā un sadzīvē.
| | |
| |
susuriite | es varu pateikt gada simbolus.. :/ mož noder... gada kukainis-zemesvēzis gada putns- melnā dilna gada dzīvnieks- smilšu krupis gada augs- apaļlapu rasene gada sēne- milzu baltmietene gada koks- parastā liepa | | |
| |
Sergey | putns - baltā cielava zieds - pīpene koki - liepa un ozols kukainis - 2punktu mārīte | | |
| |
DJ Kalle | Skat. failaa | | |
| |
spooky | Vēl 4. ir Brīvības piemineklis.. :) | |
| № 23920, Latviešu literatūra, 11 klase Steidzīgi nepieciešams domraksts par Čaka dzejas īpatnībām! | | |
| |
Anjutik | Skaties failā, vesels referāts | |
| | № 24270, Latviešu literatūra, 11 klase „Ko es meklēju un atrodu cilvēkos” „Cilvēks un valoda” Tās ir domrakstu temas, lūdzu, palīdiet (pasviediet kādas idejas par kādu tēmu) ideju jabut daudz jo apjoms ir 400 wārdu.
| | |
| |
valelerjanka | nu var uzrakstīt ka visi ļaudis dažādi un pamatojoties uz savējo interešu mēs atrodam sev draugus. Ko mēs meklējam sev tamlīdzīgi. Un uzrakstīt kādu ļaužu tipu interesē tevi, tavējās tikumīgās vērtības. oTRā tema var uzrakstīt mazliet par kadam valodam, un ka viņi maina cilvēku, bet pabeigt ar savu viedokļu.
http://www.cbook.ru/peoples/narody/index5.shtml#YA http://nation.geoman.ru/countries/item/f00/s00/e0000013/index.shtml Var būt tas tevi palīdz | | |
| |
kaspi4s | cilveeks un valoda-uzraxti ka muusdienaas cilveeki vairs neciena savu voldu piesaarnjojot to ar dazhaadiem zhargoniem, barbarismiem utml., peec taa cik ljoti cilveeks ciena savu valodo var spriest par to cik ljoti vinjsh ciena pats sevi, peec cilveeka valodas var spriest pie kaada sabiedriibas slaanja vinjsh pieder, Ko es mekleeju un atrodu cilveekos- katrs cilveeks citos meklee to kas vinjam pietruukst dziivee vis vairaak, draudziibu, miilestiibu, sexu, vienkaarshi laika kaveekli. Shaados mekleejumos arii rodas, draugu un pazinju loks kas, iespeejams, paliks nemainiigs vairaaku gadu garumaa. | |
|
|