| Atbilžu arhīvs | № 23752, Matemātika, 11 klase Turists brauca ar laivu pa upi no pilsetas A uz pilsetu B un atpakaļ, ceļā pavadot 3 h 45 min. Attālums starp abām pilsētām ir 6 km , bet straumes ātrums 3km/h. Aprēķināt laivas ātrumu stāvošā ūdenī. | | |
| |
_Jan4ux_ | x...Tāda ātrums stavošā ūdeni x+3...Tāds ātr. pa straumi x-3...Tāds ātr. pret straumi 6÷(x+3)+6÷(x-3) jeb 225...Tik ilgi laiva atrodas ceļā ------------------------------------------------------------------ 6÷(x+3)+6÷(x-3)=225
(x-3) (x+3) 6 6 ___+___ =225 x+3 x+3
6x-18+6x+18 __________=225 x²-9 (x²-9) 12x 225 __ - ___ = 0
x²-9 1
12x-225x²+2025=0 | ÷(-225)
x²-0,05-9=0 D=b²-4ac=0,5²+36=6
0,5+6,05 x1=______=3,5(PAreiza atbilde) 2
0,5-6,5 x2=______= -3,5(neatbilst uzdevuma jegai) 2 | | |
| |
eerikonkulis | Īstenībā ir ļoti viegli, jo straumes ātrums nemaz nav jāņem vērā (noīsinās, jo brauc gan pa, gan pret straumi taču laiks ir viens) Kopējais nobrauktais gabals ir 12 km 225 minūtēs, 225 / 60 = 3,75 (tas vajadzīgs, lai iegūtu vajadzīgo skaitļu formu) Tātad ātrums stāvošā ūdenī ir 12/3,75 = 3,2 km/h Nezinu kā ‘jūs tur pierakstāt bet šāda tā doma ir.
| |
| | № 23766, Matemātika, 11 klase Strādniekiem noteiktā laikā bija jāsagatavo 270 detaļas. Katru dienu strādnieki izgatavoja par 6 detalām vairāk, nekā bija paredzēts, tāpēc jau 4 dienas pirms termiņa ite nodeva 264 detaļas. Cik dienās bija plānots paveikt darbu??? | | |
| |
edgarsd | X - tik dienās bija plānots paveikt x-4 – tik dienās uztaisīja 264 detaļas 270/x – tik bija plānots izgatavot 1 dienā 264/(x-4) – tik izgatavoja 1 dienā
270/x + 6 = 264/(x-4) D.a. x nevar būt 0 un 4 270x - 1080 + 6x2 – 24x – 264x = 0 6x2 – 18x – 1080 = 0 x2- 3x– 180 = 0 x = - 12(neder) x=15 (dienas)
| | |
| |
chalis | kopā 1. dienā cik dienās Plānots 270 x 270/x Faktiski 264 x+6 264/x+6
270/x-264/x+6=4 270x+1620-264x=4x²+24x 4x²+18x-1620=0| :2 2x²+9x-819=0 D=81-4*2*(-810)=6561 √6561=81 x1=(-9-81)/4<0 (neder) x2=(-9+81)/4=18 270/x=270/18=15 Atb. 15 dienās. | |
| № 23869, Matemātika, 11 klase lūdzu palīdziet | | |
| |
arieta | Atbilde failaa | |
| № 23929, Matemātika, 11 klase (2^x-4)(x^2-2x-3)>0 Palīdzat,ja nav slinkums!:) | | |
| |
bavarde | (x²-4)(x²-2x-3)>0 (x-2)(x+2)(x-3)(x+1)>0 x pieder (-∞;-2) un (-1;2) un (3;+∞) | | |
| |
arieta | Skat. atbilde failaa | |
| № 23931, Matemātika, 11 klase Matemātiķi palīdzat lūdzu! | | |
| |
arieta | atbilde pielikumaa | | |
| |
pokEmo | 4) √(x²-3x+3) jābūt lielākam nekā √x (pēc pakāpju īpašībām (tā kā x ir zem kvadrātsaknes, tad x ir lielāks vai vienāds par 0)
tātad x²-3x+3 > x x²-4x+3 > 0 saknes x=3 x=1, tātad der kur x pieder pie intervāliem (0;1) apvienojot (3;∞)
sorry, pārējos divus pašlaik nevaru izdomāt
| |
| | № 23998, Matemātika, 11 klase EKSPONENTFUNKCIJA
Pilsētā A plosās "Epidēmija 1" pašlaik ir saslimuši 100 cilvēki. Katru nedēļu saslimst 20 cilvēki. Prognozēts ka pilsētā B plosīsies "Epidēmija 2", šobrīd ir saslimis 1 cilvēks. Katru nedēļu saslimušo skaits trīskāršojas. Salīdzini abu pilsētu saslimstības pieauguma tempus! Lai to izdarītu, aprēķini saslimušo skaitu pilsētā A un pilsētā B pēc 1; 2; 3.... nedēļām. Iegūtos rezultātus apkopo tabulā. Definē funkcijas E1(t) un E2(t), kas izsaka saslimušo skaitu atkarībā no nedēļu skaita t. | | |
| |
arieta | pielikumaa ;) | |
| № 24678, Matemātika, 11 klase 201. Sajaucot 40% skābes šķīd, ar 10% skābes šķīd, ieguva 800g 20%šķīduma. Cik g katras vielas tika paņemts?
188. Apr, divciparu skaitli, kas 4 reizes lielāks nekā tā ciparu summa un par 16 lielāks nekā ciparu reizinājums. | | |
| |
arieta | failaa | |
| № 24814, Matemātika, 11 klase lūdzu atrisiniet! | | |
| |
vespertilio | skat. failu. | |
| № 25333, Matemātika, 11 klase izteiksmes √(5/4)²-(¾)² (viss ir zem kvadratsaknes, pirmais ir piecas ceturtdaljas) skaitliska izteiksme ir | | |
| |
BlackRock | √(5/4-3/4)(5/4+3/4)= =√2/4 * 8/4= =√1=1 | | |
| |
angel | =√(25/16-9/16)=√(16/16)=√1=1 | | |
| |
zdx | lasi.. no bildes | | |
| |
danzels | √((5/4)³-(3/4)²)=√(25/16-9/16)=√(16/16)=√1= pluss, minuss 1. 2 atbildes: vau nu +1 vai-1 | | |
| |
bavarde | √((5/4)²-(¾)²)=√(25/16 - 9/16)=√(16/16)=√1=1 | |
| | № 25335, Matemātika, 11 klase luudzu luudzu paliidziet, ljoti jauki butu ja liidz pirmdienai jus varetu palidzet! paldies!
izteiksmes log3(leja) 18 - log3(leja) 2 + log 3(leja) 3 skaitliska vertiba ir?
kadai ir jabut logaritma bazei, ja loga (leja) 7< loga(leja) 2?
funkcijas y=2 (√9-x²) - iekavas esoshais atrodas kapinataja un zem vienas saknes) definicijas apgabals ir?
Lielākais veselais skaitlis kurš nav lielāks par -√23?
kadam m vertibam funkcijas y=(x-m)² - 2 grafiks iet caur punktu A(2;1) konstruēt grafiku atrastajām m vērtībām?
| | |
| |
Disaster666 | 1. skaitliskā vērtība ir 3 2. 0<a<1 3.D(f): x pieder intervālam no [-3;3] 4. lielākais veselais skaitlis, kas nav lielāks par √23 ir 4 5. | | |
| |
BlackRock | log3(leja) 18 - log3(leja) 2 + log 3(leja) 3 = log3(leja)18/2 +log(leja)3= log3(leja)9*3= log3(leja) 27 =3
Lielākais veselais skaitlis kurš nav lielāks par -√23? -5
| | |
| |
bavarde | 1) log3(leja) 18 - log3(leja) 2 + log 3(leja) 3=log3(leja) (18:2*3)=log3(leja) 27=3 2) a jābut no 0 līdz 1 3) 9-x²>=0 (3-x)(3+x)>=0 x pieder [-3;3] 4) -5<-√23<-4 lilākais ir -5 | |
|
|