| Atbilžu arhīvs | № 24838, Matemātika, 9 klase Grāmata: Algebra katrai stundai, 9.kl. (Januma S., Lude S.) Uzdevuma numurs: 53.4 tikai a un b piemerus :( | | |
| |
arieta | failaa | |
| | № 24848, Matemātika, 9 klase Grāmata: Algebra katrai stundai, 9.kl. (Januma S., Lude S.) Uzdevuma numurs: 53.7 atrisini vienaadojumu sitemu ar saskaitisanas panemienu 203 lpp | | |
| |
arieta | failaa | |
| № 24849, Matemātika, 9 klase Grāmata: Algebra katrai stundai, 9.kl. (Januma S., Lude S.) Uzdevuma numurs: 53.8 atrisini vienadojumu sitemu ar ievietsanas panemienu! 203 lpp | | |
| |
Annushka | 53.8A x-y=4 x²-y²=24
x=4+y (4+y)²-y²=24 16+2y+8+y²-y²=26 2y=26-8-16 2y=2 y=1
x=4+1=5 atbilde (5;1)
B x+2y=0 x²+y²+3xy=-1
x=2y (2y)² +y²-3·2y·y=-1 4y²+y²-6y=-1 5y²-6y+1=0 | | |
| |
~Mus(L)ik~ | Atbilde uz 53.8 | |
| № 25036, Matemātika, 9 klase Напишите формулу члена арифметической прогрессии,если : 1)a1=7 и 9=4; 2)a1= -3 и d=2; 3)a1= -2,9 и d= - 0,1; 4)a1= -0,4 и a2= -0,6 | | |
| |
catwoman | 1)a1=7 и 9=4; => a=7+4n-4=3+4n 2)a1= -3 и d=2; => a=-3-3n+3=-3n 3)a1= -2,9 и d= - 0,1; => a=-2,9-0,1n+0,1=-2,8-0,1n 4)a1= -0,4 и a2= -0,6 => a=-0,4-0,2n+0,2=-0,2-0,2n | | |
| |
bavarde | an=a1+(n-1)d= 1)a1=7 и d=4 an=7+(n-1)4=7+4n-4=3+4n 2)a1= -3 и d=2 an=-3+(n-1)2=-3+2n-2=2n-5 3)a1= -2,9 и d= - 0,1 an=-2.9+(n-1)*(-0.1)=-2.9-0.1n+0.1=-2.8-0.1n 4)a1= -0,4 и a2= -0,6 an=-0.4+(n-1)*(-0.6)=-0.4-0.6n+0.6=0.2-0.6n | | |
| |
irina | a1,a1 + d,a1 + 2d,...,a1 + (n − 1)d. arifmet progressija a n=a1 + (n-1)d A n >= 1 1)a1=7 и d=4; a n=7+(n-1)4 7,11,15,19....7+4(n-1) 2)a1= -3 и d=2; a n=-3+(n-1)2 -3,-1,1,3....-3+2(n-1) 3)a1= -2,9 и d= - 0,1; a n=-2.9+(n-1)(-0.1) -2.9,-3,-3.1,-3.2....-2.9-0.1(n-1) 4)a1= -0,4 и a2= -0,6 a n=-0.4+(n-1)*(-0.6) -0.4,-1,-1.6,-2.2....-0.4-0.6(n-1) | | |
| |
arieta | failaa | |
| № 25048, Matemātika, 9 klase Grāmata: Algebra katrai stundai, 9.kl. (Januma S., Lude S.) Uzdevuma numurs: 56.2 208 lpp | | |
| |
arieta | ;p | |
| | № 25049, Matemātika, 9 klase К предыдущему заданию по математике ....я неправильно написала само задание вот какое оно :Напишите формулу n-го члена арифметической прогрессии если : ит.д | | |
| |
bavarde | an=a1+(n-1)d | |
| № 25050, Matemātika, 9 klase Grāmata: Algebra katrai stundai, 9.kl. (Januma S., Lude S.) Uzdevuma numurs: 56.1 208lpp
| | |
| |
arieta | ;p
| |
| № 25098, Matemātika, 9 klase Jūs saprotat kaut ko no ap trijstūri apvilktas/ievilktas riņķa līnijas?Varbūt ir kādas formulas? | | |
| |
KEX | ievilkta r. l. r=S/p taisnleņķa trijstūrī: r=(a+b-c)/2 apvilkta r. l. 2R=a/sin(alfa) R=abc/4S | | |
| |
trombocits | 3stūrī ievilktas r.l centrs atrodas bisektrišu krustpunktā 3stūrim apvilktas r.l centrs atrodas atrodas 3stūra malu vidusperpendikulu kjrustpunktā taisnlenķa 3stūrī apviktas r.l centrs atrodas hipeetunūzu viduspunktā platlenķa 3stūrī r.l centrs atrodas ārpus 3stūra šaurlenķa trīstūrī apvilktas r.l centrs atrodas 3stūra iekšienē
reg. 3stūrim (vienādmalu) a=R√3 vai a=2r√3
R-r.l ir apvilkta 3stūrim r-r.l ir ievilkta 3stūrī | | |
| |
zhilliite | FOCHEETS | | |
| |
kašķīte | apvilktas riņķa līnijas rādiuss R aprēķina: R=(abc)/4S. [S ir laukums trijstūrim]
ievilktas riņķa līnijas rādisuss r ir: r=S/p. [S trijstūra laukums, p perimetrs]
Vēl varbūt noder šādas formulas R=(a√3)/3 vai arī r (a√3)/6. [R apvilktam, r ievilktam un a ir trijstūra malas garums] | | |
| |
kristucs*/ | vari pastastīt sikak par to rink liniju un to kas tev jadara varbūt verēsū tev palīdzēt | |
| № 25164, Matemātika, 9 klase Grāmata: Algebra katrai stundai, 9.kl. (Januma S., Lude S.) Uzdevuma numurs: 25.13. uzzīmē funkcijas y=-2x+1 grafiku | | |
| |
snow | Grafiks failaa | | |
| |
vespertilio | Skat failu | | |
| |
disko_diva | | | |
| |
angel | skaties failu | | |
| |
kašķīte | failā! | |
| | № 25165, Matemātika, 9 klase Grāmata: Algebra katrai stundai, 9.kl. (Januma S., Lude S.) Uzdevuma numurs: 4.1 aprēķini kvadrātsakni | | |
| |
Una | a) √361 = 19 b) √0,09 = 0,3 c) √2¼ = 1½ d)√(-2)6(pakāpe) = 2³ = 8 | | |
| |
marexhsk1324 | √361=19 √0,09=0,3 √2¼=√9/4=3/2=1 1/2 √(-2)6=√2 6=√2 kvardata reiz 2 kvadrata reiz divi kvadrata = 2 kubaa=8 | |
|
|