| Atbilžu arhīvs | № 27750, Psiholoģija, 11 klase Uzrakstit sacerejumu(eseju) "mana milestiba" | | |
| |
DJ Kalle | Ceru, ak šis tew derēs, jo es šeit uzrakstīju par nau mīlestību un laimi, skaties ko gribi tad to izraksti.. Bet ceru ak tew šis derēs!! ;) | |
| | № 28183, Psiholoģija, 11 klase Uzrakstit eseju "Mana milestiba" (kas ir milestiba,milestiba pret draugiem,pret vecakiem,pret majdzivniekiem,pret zenu,simpatijas.) | | |
| |
disko_diva | poprobuj otsjuda 4to to vzjatj | | |
| |
DJ Kalle | Mīlestība | |
| № 28223, Psiholoģija, 11 klase Es rakstu zpd par sapnu un miega nozimi, vai kads nevar atsutit info par so tematu? ;) | | |
| |
mazais | http://www.saulesjosta.lv/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=765&mode=thread&order=0&thold=0
te var atrast dažādu sapņu tulkojumus | | |
| |
Лёля | http://www.e-misterija.lv/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=1490&mode=thread&order=0&thold=0 | |
| № 29487, Psiholoģija, 11 klase Sveiki, pliidzat uzrakstiit paardomas par dveeseli :) luudzu paliidzat, man nekas nenaak praataa:( | | |
| |
sisee | Kas ir dvēsele? Vecajā derībā tā ir dzīvības dvaša un dzīvības spēks. Jaunā Derība dvēseli redz kā cilvēka attēlu. K.Jungs dvēseli tulkojis kā dzīvības spēku. Grieķu vārds “psyche”, ko saista ar dvēseli, nozīmē taurenis, dvašot, elpot. Latīņu vārds Anima (dvēsele) nozīmē vējš.
Tātad dvēsele vienmēr tiek redzēta kopā ar elpu. Tautas daiļradē dvēseli nereti attēlo kā dvēseles putnu, kas attālinās no cilvēka mirstošās miesas. Savukārt Hēraklīts ir teicis: “Dvēseles robežas tu neatradīsi pat tad, ja staigādams izstaigāsi visus ceļus pēc kārtas”.
| | |
| |
DJ Kalle | paardomas par dveeseli :)
Grūti bija izdomāt!! Kad raxstiju šo man tas ļoti daudz nozīme.
Ceru- ka tew derēs! | |
| № 30037, Psiholoģija, 11 klase Vajag uzrakstit referatu par Liecinieku psihoģija tiesa | | |
| |
DJ Kalle | Liecinieku psihoģija tiesa!
Ceru kašis tew noderēs! Jogrūti atrast informāciju! Vēlu veiksmi! ;) | |
| | № 32108, Psiholoģija, 11 klase man ir vajadzigi jautājumi priekš krustvardu mīklas, kaut viens jautājums (TIKAI JAUTĀJUMI UN ATBILDES, PAŠU MĪKLU NETAISIET!!!!)
Tēmas: >intelekts >domāšana
| | |
| |
Sintux | kur tika izgudrots intelektuālā koificienta jēdziens (IQ)?? (Amerikā) uzvārds cilvēkam, kurš 1905. gadā kopā ar francūzi Teodoru Simonu izstrādāja pirmo IQ testu? (Binē) | | |
| |
disko_diva | ¾ | |
| № 34592, Psiholoģija, 11 klase 1. Kas ir kopīgs un atšķirīgs raksturam un temperamentam? 2. Kādi faktori un kā ietekmē rakstura veidošanu? 3. Eseja manas raksturīgas īpašības. | | |
| |
zoiberg | Runājot par sevi, es uzskatu, ka esmu dažāda un navaru pieskaitīt sevi pie kāda konkrēta cilvēku tipa. Mana rīcība vienā un tajā pašā situācijā var būt ļoti dažāda, jo mēdzu rīkoties gan ar prātu, gan vadoties pēc intuīcijas, klausot sirdij vai arī darot to, ko nemaz citreiz nebūtu darījusi. Spēju pielāgoties visdažādākajiem cilvēkiem, tikai ar vienu nosacījumu – ja šis cilvēks pats to vēlas. Izvērtējot savu dzīves pozīciju, secināju, ka dažbrīd esmu ļoti nepārliecināta par sevi, savām spējām. Bieži vien, ja saprotu, ka nespēšu sasniegt nosprausto mērķi, tiecos pēc cita – mazāka. | |
| № 38824, Psiholoģija, 11 klase Esseja 200 - 250vardi Manas sociālās lomas (dzives viglak un smagaka loma) Piem. loma, Dels, Skolneiks, Bralis, Draugs
| | |
| |
banana | Katrs mēs iedalamies kādā sociālajā grupā un spēlējam kādu lomu tajā. Gimene ir 1. sociālā grupa, bērnam piedzimstot ...Mana loma manā ģimenē ir radīt prieku vecākiem būt kā saulestariņam kas priecē manus vecākus otra lome gimenē ir būt saprotoshai/am vecākajai māsai brālim ... Kā brālis māsa rādu piemēru mazākajam un saprotams ka uz mani tiks likta atbildiba parupeties par jaunako brali masu kad vecaki nolems apmeklet teārti un ziedot laiku sev ....... Principa tu vari liet ūdeni izlasi vienreiz pihologija 2 lpp un talak vienkarshi pa tematu .... | |
| № 42660, Psiholoģija, 11 klase Kads varetu luudzu uzrakstit eseju par stressu? Ko man izraisa stressu, Ka es ar to cinos , kas man palidz lai stresu nebutu .. | | |
| |
Triobet | °Stress ir neatņemama un ikdienišķa katra cilvēka dzīves sastāvdaļa. Stresam ir pakļauti visi, un no tā nav iespējams izvairīties. Tulkojot no angļu valodas vārds “stress” nozīmē spriegumu, spriedzi. Stress var būt gan patīkams, gan nepatīkams. Sadzīvē parasti ar šo vārdu saprot negatīvo stresu jeb distresu. Distress vienmēr ir nepatīkams, un tulkojumā no angļu valodas nozīmē bēdas, ciešanas, briesmas. Savukārt patīkamu stresu cilvēkam rada, piemēram, liels prieks.
Fail. | | |
| |
-=::KaZiņA::=- | STRESS MANĀ DZĪVĒ.
Mūsdienās stress ir ļoti izplatīta parādība. Ar to saskārās gan pieaugušies, gan jaunieši, gan bieži arī bērni. stress ir kļuvis par neatņemamu un ikdienišķu katra cilvēka dzīves sastāvdaļu. Gandrīz katrs no mums ir pakļauts stresa situācijām un no tām nav iespējams izvairīties, ar stresu satopamies ikdienā. Vienīgais kā var pārvarēt stresa situācijas, ir draugu, pazinu atbalstu un mierinājumu.
Turpinājums failā. | | |
| |
disko_diva | Mūsdienās stress ir ļoti izplatīta parādība. Ar to saskārās gan pieaugušies, gan jaunieši, gan bieži arī bērni. stress ir kļuvis par neatņemamu un ikdienišķu katra cilvēka dzīves sastāvdaļu. Gandrīz katrs no mums ir pakļauts stresa situācijām un no tām nav iespējams izvairīties, ar stresu satopamies ikdienā.
Turpinājums failā. | |
| | № 43900, Psiholoģija, 11 klase Jūsuprāt,kāda ir emociju unjūtu nozīme?Lūdzu,atbildiet ātri [!]! | | |
| |
Ichimaru | Emocijas. Psihisks process, kas tieša pārdzīvojuma veidā atspoguļo cilvēka attieksmi pret realitātes faktiem un parādībām. Emocijas cieši saistītas ar subjekta vajadzībām. Emocijām ir situatīvs raksturs, jūtām – patstāvīgs, taču jūtas izpaužas tieši ar emociju starpniecību. Emocijas ir tie procesi, uz kuru pamata veidojas jūtas kā personības īpašības.
| | |
| |
Наташа | EMOCIJAS, TO VEIDI
Cilvēka dzīve nav iedomājama bez emocijām un jūtām. Mēs nevaram iztikt bez priekiem, ciešanām, dusmām, bez mīlestības un naida. Ir noskaidrots, ka cilvēkam ir pastāvīga vajadzība pēc pārdzīvojumiem un emocionālas piesātinātības.
Turpinājums failā. | |
|
|