| Atbilžu arhīvs | № 73571, Psiholoģija, 12 klase Lūdzu palīdziet! 1. Kā indivīda valodas attīstība ir saistīta ar apkārtējo vidi? 2. Kas veicina jauniešu agresijas un/vai depresijas izpausmes? 3. Kādi ir interneta lietošanas pozitīvie ( 2 aspekti) un negatīvie aspekti (2 aspekti) ? 4. Kā bērni izmanto vecāku "drošības oāzi"? | | |
| |
M.K | :) | |
| | № 73572, Psiholoģija, 12 klase Lūdzu palidziet! Salīdziniet divus vecumposmus! 1. Vecumposmu raksturojums 2.Vecumposmu vadošās darbības 3. Vecumposmu jaunveidojumi. 4. Fiziskā attīstība 5.Intelektuālā attīstība. 6.Vecumposmu krīzes,iemesli,sekas | | |
| |
M.K | Salīdziniet divus vecumposmus! 1. Vecumposmu raksturojums Pusaudzis-tas ir laiks, kad mainās un attīstās ķermenis, pusaudžiem notiek pāreja uz pieaugušo un šajā laikā viņiem ir īpaši nozīmīgi iemācīties jaunas zināšanas. Jaunietis-šajā vecuma posmā cilvēks jau skaitās pieaudzis,jaunietis apgūst profesiju un sāk uzņemties atbildību, izvēloties nopietnākus lēmumus. 2.Vecumposmu vadošās darbības Vadošā darbība – Jaunības periodā cilvēks jau ir apguvis spējas veikt loģiskās operācijas, kuras vēl tikai apguva sākumskolā un pamatskolā (analizēt, sintezēt, abstrahēt, vispārināt un klasificēt), prot izvirzīt hipotēzes, improvizēt par dažāda satura informāciju, spēj atrast nestandarta risinājumus, ietvert savas problēmas vispārīgu problēmu konteksta
Turpinājums failā. | |
| № 73668, Psiholoģija, 12 klase Izveido prezentāciju par 2 pasaules vēstures notikumus,kuros izpaudusies diskriminējoša attieksme pret kādu etnisko grupu! | | |
| |
M.K | Noziegumi pret cilvēci Otrā pasaules kara laikā. Otrā pasaules kara laikā izdarītos bezprecedenta noziegumus pret cilvēci apzīmē ar jēdzieniem – genocīds un holokausts.
Turpinājums failā. | |
| № 73869, Psiholoģija, 12 klase Papildini nepabeigtus teikumus! 1. Verbālā saskarsme ir 2. Neverbālā saskarsme ir 3. Komunikācijas funkcijas ir 4. Konfliktu iespējamie cēloņi ir 5. Monologs ir 3. Uzdevums pārdomām! a.Apraksti situāciju, kurā izpaužas pirmā iespaida efekts! b.Formulējiet, kādi stereotipi ir sastopami jūsu apkārtējā vidē!
| | |
| |
KEICHA25 | Verbālā saskarsme-ir vārdiska sazināšanās, kas ietver sevī prasmes runāt, klausīties, rakstīt un lasīt. Neverbālā saskarsmē informācija tālāk tiek nodota ar acu kontaktu, mīmiku, balss intonāciju, pozu, kustībām un žestiem. komunikācijas funkcijas vissvarīgākais ir informēt, mācīt, izteikt, kontrolēt, kalpot par platformu sociālajām attiecībām un izvairīties no neskaidrībām un pārpratumiem. Konflikta cēlonis ir nesaskaņas par uzdevuma saturu vai darba mērķiem Monologs-viena cilvēka runa | | |
| |
M.K | :) | |
| № 73871, Psiholoģija, 12 klase Pārskatiet piedāvāto situāciju aprakstu un norādiet efektīvāko konflikta risināšanas stratēģiju! (konkurence, izvairīšanās,piekāpšanās, kompromiss, sadarbība) 1. Jūtat, ka jums nav citas izvēles un nav ko zaudēt . 2. Gan viena, gan otra puse ir gatavas piedāvāt apspriešanai kādas idejas un pastrādāt pie lēmuma izstrādāšanas. 3. Vēlaties saglabāt savstarpējās attiecības un jums ir būtiski iegūt kaut daļu, nevis visu zaudēt. | | |
| |
KEICHA25 | 1.piekāpšanās 2.sadarbība 3.kompromiss | | |
| |
M.K | :) | |
| | № 73872, Psiholoģija, 12 klase Pārskatiet piedāvāto situāciju aprakstu un norādiet efektīvāko konflikta risināšanas stratēģiju! (konkurence, izvairīšanās,piekāpšanās, kompromiss, sadarbība) 1. Uzskatāt, ka otrs gūs labu mācību no šīs situācijas, ja jūs neiebildīsiet viņa vēlmēm, pat nepiekrītot tam, ko un kā viņš dara. 2. Jums ir grūta diena, bet šīs problēmas risināšana var atnest papildus nepatikšanas 3. Situācija ļoti sarežģīta un jūtat, ka konflikta risināšana no jums prasītu pārāk daudz | | |
| |
KEICHA25 | 1.konkurence 2.piekāpšanās 3.izvairīšanās | | |
| |
M.K | :) | |
| № 73873, Psiholoģija, 12 klase Pārskatiet piedāvāto situāciju aprakstu un norādiet efektīvāko konflikta risināšanas stratēģiju! (konkurence, izvairīšanās,piekāpšanās, kompromiss, sadarbība) 1. Ir bīstami risināt problēmu tagad, jo tās „uzšķēršana” un atklāta apspriešana tikai pasliktinās situāciju 2. Abām pusēm ir vienāda vara, vai arī tās ignorē šādas atšķirības, lai līdzvērtīgi izstrādātu risinājumu | | |
| |
M.K | :) | |
| № 73874, Psiholoģija, 12 klase Lasi stereotipu un nosaki, kurai grupai tas pieder! Visi apsargi ir neveiksminieki. Ar ko saistīts stereotips? ar ārējām pazīmēm, ar profesiju, ar vecumu, ar sociālām pazīmēm, ar dzimumu
Nosaki diskriminācijas veidu! Ģimene iebilda pret pieaugušās meitas karjeras centieniem, atzīmējot, ka viņai būtu labāk, ja viņa veltītu laiku bērniem un ģimenei, nevis dotos komandējumos un veidotu karjeru. Dzimumu diskriminācija, Rasisms, Eidžisms | | |
| |
KEICHA25 | 1.visi apsargi ir neveiksminieki-ar profesiju 2.diskriminācijas veids-dzimumu diskriminācija
| | |
| |
M.K | :) | |
| № 73936, Psiholoģija, 12 klase Palīdziet lūdzu. Aprakstot katru uzd.ar 5-6 teikumiem par saskarsmes atziņām. Paldies! | | |
| |
KEICHA25 | 1.Citreiz atrisinājums nāk no pilnīgi negaidītas puses. 2.Dažreiz ir labi ļauties dzīves plūdumam. 3.Un citreiz pat nemaz nevajag domāt par to, kas tas tikko kā bija. 4.Ir labi, ja ir draugi, kuri vienmēr tevi gaida un par tevi uztraucas. 5.Un galu galā – lietām nav jābūt košām, krāsainām vai skaļām, lai tās būtu skaistas. 6.Ir vērts staipīt apkārt smagumu, ja kāds par tavu nesamo pēc tam priecājas. | | |
| |
M.K | :) | |
|
|