Atbilžu arhīvs Atbilžu arhīvs
Briljantu uzdevums (100+40 punktu par risinājumu) № 74612, Ķīmija, 10 klase
uzdevumi pievienoti
Apskaties uzdevumu
<1/1>

M.K
M.K
M.K
CILVĒKS VIELU PASAULĒ
1. variants
1. uzdevums (5 punkti)
Novērtē, vai apgalvojums ir patiess, un atzīmē atbilstošo atbildes variantu!
Apgalvojums Jā Nē
Glikoze ir organisma enerģijas avots x
Visus šķīstošos sāļus var izmantot kā minerālmēslojumu x
Tauki un eļļas ir svarīga uzturviela x
Olbaltumvielas ir sintētiskie polimēri x
Pesticīdus lieto, lai augus apgādātu ar barības vielām x

2. uzdevums (3 punkti)
Izlasi tekstu un atbildi uz jautājumiem!
Augi no augsnes izšțīdušā veidā uzņem barībai nepieciešamos țīmiskos elementus – slāpekli, fosforu un kāliju. Slā- peklis veicina stublāja un lapu augšanu, fosfors veicina sakņu attīstību, kālijs – ziedu un augļu attīstību. Ilze nolēma savā
dārzā izaudzēt saulespuțes. Dobē iesētās saulespuțu sēklas sadīga ātri, bet stublāji un lapas auga lēni, tāpēc, Ilze nolēma augsni uzlabot ar minerālmēslojumu. No mājas saimniecībā esošajiem: NaNO3,Ca3(PO4)2,KCl, Ca(H2PO4)2 ∙ 2H2O, Ilze izvēlējās divkāršo superfosfātu Ca(H2PO4)2 ∙ 2H2O.
a) Vai meitene izvēlējās pareizu minerālmēslojumu? Apvelc atbildi jā/nē un pamato to!


Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
Zelta uzdevums (50+20 punktu par risinājumu) № 74614, Ķīmija, 11 klase
K_11_ND_2V
FAILA!!!
Apskaties uzdevumu
<1/1>

56151md
56151md
56151md
Visi uzd.failā
Apskaties risinājumu
<1/1>

M.K
M.K
M.K
pielikumā
Apskaties risinājumu
<1/1>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 74617, Ķīmija, 11 klase
l.d. Papildini tabulu ar informāciju par Zemes ekosistēmas draudiem!"'
failā uzdevums, lūdzu izpalīdzat, paldies.
Apskaties uzdevumu
<1/1>

56151md
56151md
56151md
Izlasi tekstu! Nosaki ilgtspējīgas attīstības pamatprincipus!
Ir dažādas ilgtspējīgas attīstības definīcijas, taču principā būtība ir viena un tā pati: tā ir attīstība, kas nodrošina pašreizējās paaudzes vajadzības, neradot draudus nākamajām paaudzēm nodrošināt viņu vajadzības. Gan politiķi, gan ražotāji un ekologi vārdos ir vienisprātis – mūsu civilizācijai perspektīva nākotnē ir tikai tad, ja tā izvēlēsies ilgtspējīgas attīstības ceļu. Tomēr izpratne un priekšstati par šo ceļu dažādām sabiedrības grupām ir visai atšķirīgi.


Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

M.K
M.K
M.K
pielikumā
Apskaties risinājumu
<1/1>
Zelta uzdevums (50+20 punktu par risinājumu) № 74620, Ķīmija, 11 klase
Помогите пожалуйста с химией!

Propāna degšanas termoķīmiskais vienādojums: C3H8 + 5O2 → 3CO2 + 4H2O + 2240 kJ

Ūdeņraža degšanas termoķīmiskais vienādojums: 2H2 + O2 → 2H2O + 484 kJ

Aprēķini, cik liels ūdeņraža daudzums jāsadedzina, lai iegūtu tikpat daudz siltuma, cik izdalās, sadedzinot vienu molu propāna!

Uzraksti vienu argumentu par ūdeņraža kā kurināmā priekšrocību, salīdzinot ar tradicionālajiem kurināmā veidiem!



Uzraksti vienu iemeslu, kāpēc mūsdienās ūdeņradis netiek plaši pielietots kā kurināmais!

56151md
56151md
56151md
pielikumā
Apskaties risinājumu
<1/1>

M.K
M.K
M.K
Propāna degšanas termoķīmiskais vienādojums: C3H8 + 5O2 → 3CO2 + 4H2O + 2240 kJ
propāna molmasa ir 44 g/mol, sadedzināja 1/4 mol jeb 11g, 1mol propāna siltumefekts ir 555*4= 2220 KJ


Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 74621, Ķīmija, 10 klase
Помогите пожалуйста с химией.
Рисунок в файле.

Pārraksti un papildini shēmu ar vārdiem (polimērs, monomērs, elementārposms, polimerizācijas pakāpe!
Apskaties uzdevumu
<1/1>

56151md
56151md
56151md
ответ на фотографии
Apskaties risinājumu
<1/1>

M.K
M.K
M.K
pielikumā
Apskaties risinājumu
<1/1>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 74626, Ķīmija, 11 klase
Nosauc spirtus atbilstoši IUPAC nomenklatūrai! Картинка в файле
Apskaties uzdevumu
<1/1>

56151md
56151md
56151md
a) butanols 2
b)2,3-dimetilpentanols-1
c)2,3-dimetilpentanols-1

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

luizel
luizel
luizel
b ir atbilde
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 74632, Ķīmija, 11 klase
Trīs uzdevumi viens no viņiem (pārējie failā) - VIELU SAVSTARPĒJĀ SAIKNE UN TĀS NOZĪME CITU VIELU IEGŪŠANĀ
Dabā ogleklis sastopams gan organisko, gan neorganisko savienojumu veidā. Nosaki vielas pārvērtību rindā un uzraksti ķīmisko reakciju vienādojumus, kas apraksta notiekošos procesus etanola iegūšanai, sākot no CO2, kas rodas visos kurināmā sadegšanas procesos un nonāk atmosfērā!
Lūdzu izpalīdzat! Paldies
Apskaties uzdevumu
<1/1>

56151md
56151md
56151md
Etanola ražošanas process SIA “Jaunpagasts plus” SIA “Jaunpagasts plus” rūpnīcas pamatprodukcija ir destilācijas procesā iegūts augstas kvalitātes rektifikācijas spirts, ko izmanto pārtikas rūpniecībā un arī kā piedevu benzīnam. Galvenā izejviela ir graudi. No 1 t graudu saražo apmēram 0,22 – 0,24 t augstas kvalitātes (96,5 %) etanola. Ražošanas procesa norise. a) Ar ventilatoru graudus attīra no dažādiem piemaisījumiem, tos uzkrājot ciklonos. Šos piemaisījumus izmanto liellopu nobarošanas kompleksā, kā piedevu lopbarībai. b) Attīrītos graudus samaļ miltos un gatavo iejavu.


Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 74641, Ķīmija, 12 klase
p.d. DABASVIELAS
Apskaties uzdevumu
<1/1>

M.K
M.K
M.K
PĀRBAUDES DARBS. 12. KLASE
DABASVIELAS I variants

1.uzdevums (4 punkti)
Papildini apgalvojumu, uzrakstot dabasvielas numuru!
Apgalvojums Nr. Dabasviela
ir ogļhidrāts – monosaharīds. 3 1. Olbaltumvielas
ir dabasvielas, kas sastāv no aminoskābju atlikumiem. 1 2. Saharoze
ir ogļhidrāts – polisaharīds. 2 3. Glikoze
ir augstāko karbonskābju un glicerīna esteri. 5 4. Ciete
5. Tauki


Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 74664, Ķīmija, 11 klase
uzdevums:
1) izstrādāt tehnoloģisko secību procesiem, lai no taburetes iegūtu etanolu;
2) uzrakstīt ķīmiskās reakcijas, atzīmējot apstākļus un iekārtas, kas jālieto;
3) ievērojot dažādus zudumus, ļoti aptuveni novērtēt iegūstamā etanola daudzumu.
Lūdzu izpalīdzat! Paldies!!
Apskaties uzdevumu
<1/1>

56151md
56151md
56151md
1) masīva koka taburete no bērza vai apses – masa 10 kg;
2) iekārta koksnes sasmalcināšanai – elektriskais šķeldotājs;
3) neorganiskas vielas – bāzes, skābes, sāļi – pēc vajadzības;
4) gandrīz neierobežoti daudzveidīgs nerūsējošā tērauda aprīkojums no kādas ķīmiskās
rūpnīcas laboratorijas, kurā var modelēt tehnoloģiskos procesus apjomos līdz pat 150 litriem;


Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 74667, Ķīmija, 10 klase
Lūdzu, lūdzu palīdziet!

1.Augu mēslošanai izmanto salpetrus: KNO3, NaNO3, Ca(NO3)2. Kāda jona veidā augi uzņem elementu slāpekli? Paskaidro, kas notiek ar šo jonu koncentrāciju blakus ezerā, ja tādu minerālmēslojumu izmanto pārāk daudz, un kā tas ietekmē ezeru augus un dzīvniekus!

2. Upju un ezeru ūdens cietību, garšu un krāsu ietekmē to krastos esošie ieži: dolomīts, ģipšakmens, akmenssāls, silvinīts, kā arī purva rūda.
Novērtē dotās informācijas ticamību, ja zināms, ka ūdens cietību nosaka kalcija un magnija joni!


M.K
M.K
M.K
1.Nitrificējošās baktērijas pārvērš amonjaku par nitrītiem vai nitrātiem. Amonjaks, nitrīti un nitrāti ir fiksēts slāpeklis, un tos var absorbēt augi. Galvenā problēma ar mēslošanas līdzekļu izmantošanu rodas, kad lietus ūdens tos no zemes noskalo upēs un ezeros. Šī izskalošanās izraisa minerālvielu, piemēram, nitrātu un fosfātu, līmeņa paaugstināšanos ūdenī, ko sauc par eitrofikāciju. Eitrofikācija veicina aļģu augšanu, bet dzīvniekiem tas ir kaitīgi. 2.Ūdens cietība ir saistīta ar kalcija jonu un mazākā mērā magnija, dzelzs un mangāna jonu klātbūtni.
|< << 340/350 >> >|
Atpakaļ >>
Reklāma
© 2007-2018 homework.lv
Top.LV