| Архив решений | № 63753, Психология, 11 класс Tēma: Domāšana un runa | | |
| |
Lachuks | Kontroldarbs 11.klasei Tēma: Domāšana un runa
1. Vai, Jūsuprāt, domāšana un runa ir savstarpēji saistīti? Pamatojiet. Miniet kādu piemēru.( 2.p.) Manuprāt, domāšana un runa ir savstarpēji saistīti, jo pirms mēs kaut ko vēlamies pateikt, mēs pirms tam to pārdomājam un izanalizējam savās domās. Piemērs: uzdod jautājumu, pirmais, ko cilvēks dara ir izdomā, ko atbildēt uin tad sniedz savu atbildi.
Продолжение в файле. | |
| | № 64391, Психология, 11 класс PD | | |
| |
dinjuks9 | 11.klase Kontroldarbs psiholoģijā Tēma: Vajadzības. Motivācija. Spējas. 1. Kā jūs izprotat jēdzienu „ apdāvinātība”? (1.p.) Apdāvinātība ir viena vai vairāku talantu esamība cilvēkam vai spēja ātrāk un labāk nekā citiem vienaudžiem apgūt zināšanas. 2. Kas ir motivācija? Kas to nosaka? (1.p.) Motivācija ir iekšējas intereses, dziņas, vēlmes, nostājas, kas izraisa cilvēka aktivitāti un virza viņu rīcību. Motivāciju nosaka vajadzības, vērtības, intereses un tieksmes 3. Ar ko atšķiras ārējā motivācija no iekšējās? Ar piemēriem, paskaidrojiet! (3.p.) Ārējā motivācija balstās uz sodu un balvu. Iekšējā motivācija balstās uz | | |
| |
paliidziiba01 | Izmantotas zināšānas psiholoģijā
Ja nav grūti, nospied paldies :) | |
| № 66657, Психология, 11 класс Uzrakstiet eseju par tēmu "Labas saskarsmes iemaņas kā veiksmīgas karjeras izveides palīgs". Cik svarīgi ir prast efektīvi komunicēt ar citiem cilvēkiem? Vai ir iespējams uzlabot savas saskarsmes iemaņas? Kā to var izdarīt? Vai Jūs zināt kādu cilvēku, kam tieši labas saskarsmes iemaņas palīdzēja gūt panākumus kādā jomā?
| | |
| |
paliidziiba01 | ceru, ka patiks :)
ja nav grūti, nospied paldies :) | |
| № 67414, Психология, 11 класс 1. Raksturojiet konfliktu risināšanas veidus: -aiziešanas taktika - apspriešanas taktika-uzvarētāja-zaudētāja taktika -kompromisa taktika -uzvarētāja-zaudētāja taktika Palīdziet ludz | | |
| |
paliidziiba01 | konfliktu risināšanas veidi
:) | | |
| |
Lachuks | Failā. | |
| № 71279, Психология, 11 класс Uzrakstiet eseju par vienu no tēmām:
"Kā ir vēlams risināt konfliktu? Ieteikumi un paņēmieni"
"Kā es risinu konfliktus. Pieredze no dzīves"
Darba apjoms 2-3 lpp. A4. Darbs ir jāuzraksta MS Word vai PDF formātā un jāielādē sistēmā. | | |
| |
paliidziiba01 | Kā ir vēlams risināt konfliktus | |
| | № 71280, Психология, 11 класс Uzrakstiet eseju par tēmu "Labas saskarsmes iemaņas kā veiksmīgas karjeras izveides palīgs". Cik svarīgi ir prast efektīvi komunicēt ar citiem cilvēkiem?
Vai ir iespējams uzlabot savas saskarsmes iemaņas? Kā to var izdarīt? Vai Jūs zināt kādu cilvēku, kam tieši labas saskarsmes iemaņas palīdzēja gūt panākumus kādā jomā?
Darbs ir jāuzraksta Word vai PDF formātā un jāielādē sistēmā. Darba apjoms ir līdz 3 lapam. | | |
| |
paliidziiba01 | Labas saskarsmes... | |
| № 71536, Психология, 11 класс Ģeogrāfija 11klasei | | |
| |
M.K | failā | |
| № 73402, Психология, 11 класс Uzrakstiet eseju par vienu no tēmām: "Kā ir vēlams risināt konfliktu? Ieteikumi un paņēmieni" "Kā es risinu konfliktus. Pieredze no dzīves" Darba apjoms 2-3 lpp. | | |
| |
spartaks | Kā vēlams risināt konfliktu. | |
| № 73547, Психология, 11 класс 1. “Enerģija” un “Spriedze” būtiskākie cilvēka garastāvokļa veidotāji! Vai Tu piekrīti šādam apgalvojumam? Pamato savas domas! 2. Nosauc konfliktu cēloņus? 3. Nosauc stresa cēloņus? 4. Ko Tu ieteiktu jauniešiem, kuri emocionālā stresā pārdzīvo Covid 19 ierobežojumu laiku!?
Paldies jau iepriekš:)) | | |
| |
M.K | :) | |
| | № 73610, Психология, 11 класс Uzrakstīt eseju "Skola bez vardarbības" lūdzuuuu :(( | | |
| |
KEICHA25 | Lai gan pēdējā laikā plašsaziņas līdzekļos nereti var dzirdēt par drošības incidentiem skolās, jāņem vērā, ka šādas situācijas ir notikušas vienmēr. Patiesībā pirms desmit vai divdesmit gadiem to bija vairāk, taču mūsdienās šādi incidenti nereti tiek arī nofilmēti un publiskoti sociālajos tīklos. Ar šādiem video dalās, par tiem runā, tādejādi radot iespaidu, ka tie ir daudzskaitlīgi. Domāju, ka daudzi pedagogi, kuri skolās strādā vairākas desmitgades, labi atceras situācijas 90. gados, kad vidusskolēni, sēžot klašu pēdējos solos, atļāvās daudz vairāk.
Būtiski atcerēties, ka bez fiziskiem pāridarījumiem bērni saskaras arī ar emocionālo | |
|
|