| Atbilžu arhīvs | № 57274, Ķīmija, 10 klase Palīdziet | | |
| |
ღ MudiiTe..ღ | .. | | |
| |
ziga==== | luudzu | |
| | № 57275, Ķīmija, 11 klase NEMETĀLISKO ELEMENTU APRITE DABĀ | | |
| |
Korinte | pielikumā | |
| № 57276, Ķīmija, 11 klase METĀLU KOROZIJA | | |
| |
wineta-s | Par pēdējo uzdevumu nav pārliecības.. | |
| № 57279, Ķīmija, 11 klase OGĻŪDEŅRAŽU KLASIFIKĀCIJA UN HOMOLOGU RINDAS | | |
| |
Korinte | pielikumā | |
| № 57280, Ķīmija, 11 klase OGĻŪDEŅRAŽU SASTĀVS, UZBŪVE UN NOMENKLATŪRA | | |
| |
Korinte | pielikumā | |
| | № 57282, Ķīmija, 11 klase ETILĒNA IEGŪŠANA UN ĪPAŠĪBAS | | |
| |
Korinte | pielikumā | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
krigere | Cik zināju uzrakstīju | |
| № 57293, Ķīmija, 10 klase Palīdziet | | |
| |
Korinte | pielikumā | |
| № 57294, Ķīmija, 11 klase Atrodi elementu oksidēšanās pakāpes, uzraksti elektronu bilances vienādojumus un izliec koeficientus, nosaki, kurš elements ir oksidētājs, kurš reducētājs!
_KMnO4 + _HCl → _Cl2 + _MnCl2 + _H2O Ieprieks liels paldies,,vajadzetu uz ritdienu. | | |
| |
monstrins123 | 2K(+)Mn(+7)O(-2)4 + 16H(+)Cl(-) → 5Cl2 + 2Mn(+2)Cl(-)2+ 8H20 + 2KCl
2Cl(-) - 2e → Cl2 | *5 | 10Cl(-) -10e → 5Cl2 oksidējas (reducētājs) Mn(+7) + 5e → Mn(+2) | *2 | 2Mn + 10e → 2Mn reducējas (oksidētājs)
(+) domāts, kā indekss | | |
| |
ivuks=) | 2K(+1)Mn(+7)O4(-2) + 16H(+1)Cl(-1) → 5Cl(0)2 + 2Mn(+2)Cl(-1)2 + 8H(+1)2O(-2)+2K(+1)Cl(-1) Mn(+7)+5e=Mn(+2) *2 oksidētājs 2Cl-2e=Cl2(-1) *5 reducētājs (Oksidēšanās pakāpes iekavās aiz katra elementa) | | |
| |
Korinte | 2 KMnO4 + 16 HCl -> 5 Cl2 + 2 MnCl2 + 8 H2O + 2 KCl
MnO4(-) + 5e- + 8 H(+) -> Mn(2+) + 4 H2O |*2 - oksidētājs 2 Cl(-) - 2e- -> Cl2 |*5 - reducētājs
2 MnO4(-) + 6e- + 16 H(+) -> 2 Mn(2+) + 8 H2O 10 Cl(-) - 6e- -> 5 Cl2 | | |
| |
Lachuks | 2KMnO4 + 16HCl --> 2KCl + 2MnCl2 + 8H2O + 5Cl2 Oksidētājs - O4 Reducētājs - Cl
| |
| № 57295, Ķīmija, 11 klase Luzdu palidziet,vajag uz ritdienu.liels paldies.
Propānu C3H8 izmanto par gāzveida kurināmo. Pilnīgas sadegšanas rezultātā rodas ogļskābā gāze un ūdens. Izvieto koeficientus propāna degšanas vienādojumā! C3H8 + _O2 → _CO2 + _H2O Aprēķini, cik litru gaisa būs nepieciešams 88 g propāna sadedzināšanai.
| | |
| |
ivuks=) | C3H8 + 7O2 → 3CO2 + 4H2O n(C3H8)=88/44=2mol 2/1=n(O2)/7 n(O2)=2*7/1=14mol V(O2)=14*22.4=313.6l V(gaisam)=0.21*313.6=65.86l | | |
| |
Korinte | C3H8 + 5 O2 -> 3CO2 + 4 H2O m(C3H8)/M(C3H8) = V(O2)/Vo V(O2) = m*Vo/M = 88*22,4/(3*12+8) = 44,8 l
Tā kā gaiss satur tikai 21% O2, tad: 44,8*100/21 = 213 l gaiss | | |
| |
Lachuks | Failā | |
| | № 57297, Ķīmija, 8 klase Pēc elemnta vietas ķīmisko elementu periodiskajā sistēmā aprēķniet protonu, neitronu un elektronu skaitu slāpekļa, neona, fosfora un hlora atomos! 2. Atoma kodola lādiņš ir+14 Aprēķini, cik elektronu ir šā elementa atomā un cik elektronu ir katrā enerģijas līmenī! 3. No atomu uzbūves viedokļa izskaidrojiet elementu ķīmisko īpašību maiņu periodos!
4. viena varde iznerš apmēram 800 ikru, taču visi ikri neattīstās. Kādi apstākļi varētu kaitēt abinieku olu attīstībai? 5. Maņu orgāni kas novietoti uz galvas izciļņiem 6. Vardes kuru populācija nesen atjaunota Latvijā 9. varžu dabiskie ienaidnieki | | |
| |
qx | ! | | |
| |
katysa97 | 2. Si (silīcijs) Elektronu skaits 14
| | |
| |
wineta-s | ceru , ka busu līdzējusi :)) | | |
| |
Lachuks | 1. Protonu skaits atbilst kārtas skaitlim. Neitronu skaits atbilst relatīvajai autommasai mīnus kārtas skaitlis. Elektronu skaits atbilst kārtas skaitli. Slāpeklis – 7, 7,7. Neons – 10, 10, 10 Fosfors – 15, 16, 15 Hlors – 17, 18, 17 2. Elektroni – 14 Elektroni pirmajā enerģija līmenī – 2, otrajā – 8, trešajā – 4. 3. Periods nosaka cik enerģisko līmeņu būs ķīmiskajam elementam. 4. Nav pietiekami labi dzīves apstākļi. 5. Acis. 9. Meža dzīvnieki. | | |
| |
Korinte | 1. N (7 protoni, 7 neitroni, 7 elektroni) Ne (10,10,10) P (15,16,15) Cl (17,18,17) 2. 14e- pa līmeņiem: 2e-) 8e-) 4e- 3. Periodi nosaka, cik elektroni atrodas pēdējā līmenī. Jo lielāks ir līmenis, jo vairāk elektronu ir pēdējā līmenī. Atkarībā no e- skaita mainās atoma spēja e- atdot vai piesaistīt, lai veidotos stabilas sistēmas. | |
|
|